16v corrado ei lähde käyntiin.

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

daivari
-

16v corrado ei lähde käyntiin.

ViestiKirjoittaja daivari » 21.5.2006 23:01

Olin mökillä veittämässä lomaa ja auto oli mutsilla sillon käytössä. Se oli ajanu autolla perjantaina ja kaikki oli toiminu. Tänään, eli sunnuntaina, menin hakemaan autoa ja se ei lähtenyt käyntiin. Pa-pumpun ääni kuulosti oudolta, joten kävin varmuuden vuoksi hakemassa lisää ainetta tankkiin.

Startti pyöritti konetta normaalisti, mutta kone ei edes luvannu. Katoin tulpat: kaikki oli kuivat, eikä kipinää tullu? Edes bensa ei haissu yhtään, vaikka pyöritin aika pitkään sitä konetta. Tarkastin myös kaikki sulakkeet ja ne oli ehjiä.

Autossa on lastu ja kävi mielessä, että jos siihen ei oo tehty mitään vikaohjelmaa, niin voisko se aiheuttaa tollasta, jonkun vian ilmetessä?

En ehtiny puljailla enempää auton kanssa kun piti siirtyä tänne pääkaupunkiseudulle ja meen luultavasti keskiviikkona kattomaan autoa.

Kehno
-

ViestiKirjoittaja Kehno » 22.5.2006 9:26

Mulla oli juurikin samanlainen vika viikko sitten ja korjaantui vaihtamalla hall-anturi.

daivari
-

ViestiKirjoittaja daivari » 22.5.2006 15:02

Kiitti vinkistä!

Toi kuulostais ihan loogiselta. Onko sulla kanssa 16v tekniikalla toi sun corrado?

Antoko se sulla bensaa, kun yritti startata?

Kehno
-

ViestiKirjoittaja Kehno » 22.5.2006 15:15

G60 koneella on, joten en ky ihan tiedä millanen sytkä tos 16 volttisessa on, mut ongelma oli sama mulla ku boksi ei saanu tietoa koneen pyörimisestä. Ei bensaa, ei kipunaa ei mitään.

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”