Mitäs suosituksia? tohon hintaan löysin Täältä
FK königsport ~800e
FK Silverline X ~900e
Koni ~960
Weitec Hicon TX plus ~800
nämä ovat siis kaikki myös kovuussäädettäviä. Autolla tuskin tullaan ajamaan radalla (ainakaan tänä kesänä koska 118kw EI riitä) mutta muuten kyllä ajetaan paljon ja ihanne olisikin jos kylärinkiin voisi säätää alustaa pehmeämmäksi ja motari yms ajelua varten kovemmaksi jotta pysyy ajettavuus kohdallaan. Tällä hetkellä autossa on FK -40mm alustasarja (nimeä en muista) ja se on pikkasen liian pintakova mutta 80-> (ei kaikki eivät aja näin kovaa kaupungissa) jo ihan mukava eikä auto kallistele liikaa ainakaan kurveihin tultaessa.
Corradoon säädettävä alusta alle 1000euroa
Valvoja: ffp jäsenet
Mulla on toi Könighsport. Tilasin sen tuolta ARZ:sta. Olen ollut kyllä tyytyväinen, ei voi muuta sanoa. Edelliseen -50 mm alustaan verrattuna todella mukava (Spax tolpat ja Eibach jouset (Vissiin Eibach, ostin käytettynä). Ei kylläkään sama kuin orkkis, mutta ihan asiallinen.
Mukulakivet ei vieläkään kyllä maistu, mutta nekin menevät paremmin kuin aiemmalla. Etenkin eron huomasi kun ylittää tien ja asfaltissa on kaistaan painuneet urat. Ennen ne olivat suurta tuskaa ja nyt menee ihan mukavasti niiden yli. Etenkin talvella urat oli tuskaa.
Mukulakivet ei vieläkään kyllä maistu, mutta nekin menevät paremmin kuin aiemmalla. Etenkin eron huomasi kun ylittää tien ja asfaltissa on kaistaan painuneet urat. Ennen ne olivat suurta tuskaa ja nyt menee ihan mukavasti niiden yli. Etenkin talvella urat oli tuskaa.
ok, no tota königsporttia mietein kanssa itse. autohan ei ole talviajossa. Mitenkäs toi korkeussäätö? koska aattelin sen pitää nykysessä (juu juu :D) niin nyt on 32.5cm kaaren ja keskiön väli, niin onko edes korkeimmillaan tolla tasolla vai katsastetaanko uusiksi ensi keväänä. Eikös tossa Königsportissa ole konin iskarit? ja mitenkän hyvä se jäykkyyssäätö on?
120 mm pitkä kierre. Edestä säätö lipsahti alkuun liian alas. Navasta 29 cm kaareen. Tuo säätö tuli kun mittasi 35 mm kierteen alareunasta jousilautasen alimpaan kohtaan. Tarkoitus oli nostaa samaan korkeuteen kuin ennenkin eli 31 cm, mutta muistihärön takia tulikin 30 cm
Laskeskele noista, joskus jotain mittailin :)
Mitä tarkoitat jäykkyyssäädön hyvyydellä? Toimiihan se? Itse pidän löysimmällä. Konin tolpat on.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”