Pistin kyselyä jo audifinnsille, mut aattelin myös yrittää täällä jos tulis hyviä vinkkejä kun on tarkoitus noita huomenna ihmetellä. Eli asensin tossa Porsche GT3:n satulat ja nyt olis muutama ihmettelyn aihe....
Eli palat hankaa koko ajan levyä, eikä tunnu palauttavan. Eli mikä nuo palat yleensäkään jarrutuksen jälkeen "nostaa" irti levyn pinnasta?
Sitten toinen asia on aivan infernaalinen kirskunta mikä noista kuuluu. Ei mitään normaalia pientä kitinää, vaan sellaista todella järkyttävää meteliä mikä pistää pikkulapset paskomaan housuihinsa ja tiputtaa pikkulinnut puista jos erehdyn kohdalla jarruttamaan. Eli mitäs tolle vois tehä?
Palat on EBC:n redstuffit.
Autolla on vasta nyt ajettu n. 5km, eli paraneeko se tosta?
Porschen jarrujen asennuksen jälkeistä ihmettelyä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Kirskuminen yleensä johtuu palojen materiaalista. Mulla on yleensä ääni vaan pahentunu kun on sisäänajettu...
Noi "punaset kamat" ei taida olla katukäyttöön tarkotettuja jolloin ne kai saakin kirskua pienillä nopeuksilla.
Jotain metallilevyä voi koittaa laittaa palan ja satulan väliin. Tai semmosta biltsun kumimattoa :)
Noi "punaset kamat" ei taida olla katukäyttöön tarkotettuja jolloin ne kai saakin kirskua pienillä nopeuksilla.
Jotain metallilevyä voi koittaa laittaa palan ja satulan väliin. Tai semmosta biltsun kumimattoa :)
Noissa satuloissa on palojen takana sellaiset levyt mitkä menee mäntien sisään ja painaa sitten palaa. Eli mahtaako noitten tarkoitus sitten olla hiljentää meteliä...ei ainakaan sitten toimi.
Mahtaako tollanen Wurthin tavara auttaa? Onko joku kokeillu?
Linkki
Mahtaako tollanen Wurthin tavara auttaa? Onko joku kokeillu?
Linkki
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Tuo toimi vähän aikaa. Lopputulos varmaan molemmilla sama...
Olikin kannakkeessa häikkää, eli satula tuli liian lähelle levyn ulkoreunaa ja levy sitten otti hieman kiinni paloja kiinni pitävään levyyn, eli se rahina tuli siitä. Sen sai korjattua millin rosterilevyllä joka tuli satulan ja kannakkeen väliin. Voi olla et teetän kannakkeen uudestaan, niin ei joudu käyttämään siellä välissä mitään levyä.
Vielä ne kirskuu jarrutettaessa tosi kovaa, mut en oo tehny niille vielä sisäänajoa, et toivottavasti se auttaa.
Sitten sellainen kysymys, kun satulassa on iso ja pieni mäntä, niin kumpi männistä kuuluu olla ensin jos ajatellaan levyn pyörimissuunnan mukaan? Eli mulla on tällä hetkellä kuvan mukaisesti iso mäntä ensin, mutta onko se väärin? S3:ssa satula on levyn vasemmalla puolella auton sivulta kuskinpuolelta katsottaessa ja GT3:ssa taas oikealla puolella. Eli jos haluan mäntien järjestyksen toisin päin, niin sitten pitää vaihtaa ilmausruuvien ja mäntien öljytiloja yhdistävän putken paikkoja. Audifinnsillä olivat sitä mieltä että mulla olis ne nyt väärinpäin...

Vielä ne kirskuu jarrutettaessa tosi kovaa, mut en oo tehny niille vielä sisäänajoa, et toivottavasti se auttaa.
Sitten sellainen kysymys, kun satulassa on iso ja pieni mäntä, niin kumpi männistä kuuluu olla ensin jos ajatellaan levyn pyörimissuunnan mukaan? Eli mulla on tällä hetkellä kuvan mukaisesti iso mäntä ensin, mutta onko se väärin? S3:ssa satula on levyn vasemmalla puolella auton sivulta kuskinpuolelta katsottaessa ja GT3:ssa taas oikealla puolella. Eli jos haluan mäntien järjestyksen toisin päin, niin sitten pitää vaihtaa ilmausruuvien ja mäntien öljytiloja yhdistävän putken paikkoja. Audifinnsillä olivat sitä mieltä että mulla olis ne nyt väärinpäin...

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa