Kakkoskoppa savuttaa!?
Valvoja: ffp jäsenet
Kakkoskoppa savuttaa!?
eli toi rottelo alko savuttaa ihan järjettömästi ja tyhjäkäynti hävis.vedot talella,ei nosta lämpöjä eikä öljynpaineen merkkivalokaa pala. menikö kannen tiiviste?
tekniikka 8venanen gti..
tekniikka 8venanen gti..
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
yksi mahdollisuus on yleinen pakoputken tukkeutuminen joko villojen lähdettyä liikkeelle tai sitten jonkin mekaanisen kolauksen seurauksen -> paine pakopuolella kasvaa -> ohivirtaus pakoventtiileiden ohjureitte kautta alkaa oikei todenteolla ja sitten huohottimesta alkaa puskea kunnolla öljyä pihalle ja se suttaa koko imupuolenkin.
oireet täsmäis tuohon, veto ei häviä koska kyllä sieltä putkesta kunnon kierroksilla aina läpi menee se kaasu.. mutta pienillä kierroksilla vastapaine haittaa käyntiä.
oireet täsmäis tuohon, veto ei häviä koska kyllä sieltä putkesta kunnon kierroksilla aina läpi menee se kaasu.. mutta pienillä kierroksilla vastapaine haittaa käyntiä.
jees eli katoin tulpat ja ne oli aivan puhtaat ja aika uudet.tuntuu oudolta ku ei mitää muuta ongelmaa ku toi kauhee savutus ja tyhjäkäynnin häviäminen ! voiskohan tosiaan niinki pieni vika olla ku tuo pakoputki..no täytyy kattoo se :) toisaalta ajattelin et jos meni mäntä!?reikä?oli tarkoitus puristuspaineet mitata..apua kaivataan!!tänks.
jos siellä on vaikka pakopuolelta venttiilivarrensuojakumi pompannu pois paikaltaan tai murtunu palasiks nii kyllä se alkaa sitte tunkea sitä öljyä joka suuntaan huohottimesta vaikka huohotin ois miten puhas (ei pelkkä letku auta vaan myös se venttiilikopassa oleva metalliverkkokin kannattaa putsata)
katoitko sen pakoputken?
minulla oli kertaalleen yhdeltä pytyltä imupuolen venttiilivarrensuojakumi murtunut, niin jälki oli sitten sen pytyn pakoaukossa tämän näköistä : http://www.cc.jyu.fi/~hejusavo/mk2_pakokanava.JPG
Huohotus oli todella vahvaa, öljyä meni ihan tolkuttomasti ja auto sotki imupuolen todella vahvasti. Sama ilmiö tulee mikäli tukos on kauempana putkessa... eli se alkaa tuo paine karata pakopuolen venttiiliohjurin ohi öljypuolelle.
Mutta voihan sulla olla kyllä joku isompikin vika, mutta tuon suosittelen testaamaan eka koska ei oo eka kerta mullakaa ku tuommone tulee vastaa. Walkerin putkista irtoaa villa välillä, bosalin putkissa ruostuu sisukset ja romahtaa vaimenninpöntön sisukset kasaan....
minulla oli kertaalleen yhdeltä pytyltä imupuolen venttiilivarrensuojakumi murtunut, niin jälki oli sitten sen pytyn pakoaukossa tämän näköistä : http://www.cc.jyu.fi/~hejusavo/mk2_pakokanava.JPG
Huohotus oli todella vahvaa, öljyä meni ihan tolkuttomasti ja auto sotki imupuolen todella vahvasti. Sama ilmiö tulee mikäli tukos on kauempana putkessa... eli se alkaa tuo paine karata pakopuolen venttiiliohjurin ohi öljypuolelle.
Mutta voihan sulla olla kyllä joku isompikin vika, mutta tuon suosittelen testaamaan eka koska ei oo eka kerta mullakaa ku tuommone tulee vastaa. Walkerin putkista irtoaa villa välillä, bosalin putkissa ruostuu sisukset ja romahtaa vaimenninpöntön sisukset kasaan....
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 55 vierailijaa