Madalletun nelos golffin pyöränkulmat
Valvoja: ffp jäsenet
Madalletun nelos golffin pyöränkulmat
--
Viimeksi muokannut Matti M, 31.5.2006 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
mulla oli golffia madallettu n. 55-60 mm eikä edessä ollut paljoa camberia, 9.5" takavanteessa oli vähän mutta ei siinäkään noin paljon.
edit: tämä tosin foormoussonissa, eli en tiedä paljonko on eroa.
edit: tämä tosin foormoussonissa, eli en tiedä paljonko on eroa.
Viimeksi muokannut arc, 11.5.2006 0:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lainaan tätä sen verran, että kysäisen että kun toheloani on tiputettu sen -30mm,eli pelkät jouset, vakioiskarit, niin tapahtuuko kulmien säätö vakioarvoilla, vai onko tuohon omat arvonsa, koska on vähän vain madallettu? Ja löytyykö liikkeistä varmasti madalletun auton arvot, eli kannattaako jo etukäteen kysellä,ennenkuin laittaa rahansa paskaan...?Kun nyt auto vetää oikealle,vaikka kulmat viimekesänä säädettiinkin,mutten tiedä millä arvoilla. =\
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Sen verran tosta nelos golffin camberin säädöstä, että vaikka varsinaista säätövaraa ei olekaan (alapallosta ei saa säätää) niin kyseisen kaltainen ongelma voidaan "tasata".. Eli jos toisella puolella on v*tuillaan ja toisella ei, niin otetaan kelkka irti ja siirretään sitä "paremmalle" puolelle, Nyt on kumpikin puoli pikkasen persiillään, muttei kumpikaan niin pahasti kuin alussa toinen puoli.. Voi jopa säätyä ohjearvojen sisään tuolla tavalla..
Kyllähän siellä alatukivarren ja alapallonivelen välisessä kiinnityksessä on joitain millejä pelivaraa!
Mutta miten on? Tuleeko oikea oppisesti tehdä kiinnitys niin, että työntää sen tukivarren ja pallonivelen kiinnitys kohta liikkumavaran loppuun asti kohti moottoria, vai on vetää ulospäin moottorista ja kiristää? Tuota vetoakselin elinikää ajatellen?
E: Varsinkin madalletussa autossa!
Mutta miten on? Tuleeko oikea oppisesti tehdä kiinnitys niin, että työntää sen tukivarren ja pallonivelen kiinnitys kohta liikkumavaran loppuun asti kohti moottoria, vai on vetää ulospäin moottorista ja kiristää? Tuota vetoakselin elinikää ajatellen?
E: Varsinkin madalletussa autossa!
H&R:llä on noita Triple C pultteja.
http://www.h-r.com/index.php?inhalt=pro ... sprache=de
Näillä kait pitäisi saada kohdalleen.
http://www.h-r.com/index.php?inhalt=pro ... sprache=de
Näillä kait pitäisi saada kohdalleen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa