katti pois

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

rudel
-
Viestit: 4
Liittynyt: 6.1.2006 17:59

katti pois

ViestiKirjoittaja rudel » 11.5.2006 23:06

otin katin pois 87 golffista , pitäisikö ruiskua tms. säätää tehossa/kiihtyvyydessä en ole havainnut mitään eroa.
Mitä eroa on 1987 golffin monipisteruisku 1,8 90 hv ja 1,8 112 hv moottoreissa puristukset on ainakin samat vai onko se 16 v?

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 11.5.2006 23:08

otin katin pois 87 golffista , pitäisikö ruiskua tms. säätää tehossa/kiihtyvyydessä en ole havainnut mitään eroa.
Miksi siinä pitäisi mitään eroa huomata? Ei se katti usein mitään tehoihin vaikuta, ainakaan vakiokoneessa.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 11.5.2006 23:14

1,8 112 hv ei ole moniventtiilinen.

Kurdi
-
Viestit: 291
Liittynyt: 15.11.2005 22:22

ViestiKirjoittaja Kurdi » 11.5.2006 23:52

Onko muka -87 vuosimallissa katalysaattori?

rudel
-
Viestit: 4
Liittynyt: 6.1.2006 17:59

katti

ViestiKirjoittaja rudel » 12.5.2006 21:08

joo saksasn mallissa on katti , tuotu pari vuotta sitten nyt ajettu 97tkm. ajettu :) inssi kehui päästöjä, olis menny katti päästöistäkin läpi. Onko 112 heppasessa sitten toinen ruisku ja nokka?

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 12.5.2006 22:23

112hv:ssa on todennäköisesti isommat imuventtiilit, jyrkempi nokkakeppi ja puristuksia voi olla enemmän.

http://ffp-motorsport.com/tuning/8valve.php
http://ffp-motorsport.com/tuning/mootkood.php


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa