passat 3b tuunaus ongelmia...
Valvoja: ffp jäsenet
passat 3b tuunaus ongelmia...
elikkäs oisko jollaki tietoa mistä saa vakioetupuskuriin ne alhaalla olevat ilmanottoaukkojen ritilät kromireunuksilla ja sumarit sinne laitoihin?
ja sit se lista siihen puskuriin missä rekisterikilpi putoaa alas??
vai pitäsköhän se koko etupuskuri vaihtaa esim rs4 tai rs6 malliseen,tuleeko autosta typerän näköinen näin jos ei vaiha helmojakin ja takapuskuria?
takaluukkuun aattelin zenderin 3-osaista spoikkaa..tai sitte olisko iso homma poistaa nuo kaikki listat mitkä kiertää auton???
on tää niin hankalaa ku ei löyvy osia vaikka miten tahtois...sori tää kyselyikä mulla on aika paha ADHD ei pysty päättää.....auto on valkee 1.8t sedan -99.
ja sit se lista siihen puskuriin missä rekisterikilpi putoaa alas??
vai pitäsköhän se koko etupuskuri vaihtaa esim rs4 tai rs6 malliseen,tuleeko autosta typerän näköinen näin jos ei vaiha helmojakin ja takapuskuria?
takaluukkuun aattelin zenderin 3-osaista spoikkaa..tai sitte olisko iso homma poistaa nuo kaikki listat mitkä kiertää auton???
on tää niin hankalaa ku ei löyvy osia vaikka miten tahtois...sori tää kyselyikä mulla on aika paha ADHD ei pysty päättää.....auto on valkee 1.8t sedan -99.
Ei taida valmiina saada mistään, eli ostamaan kromilistaa sa siitä liimailemaan kehystä aukkoihin ja jos kuvan kaltaista tarkoitit niin esim. etolasta saa ostettua kromista u-listaa josta nuo on väsätty.
etupuskurinlistaan jos haluat kromia niin nekin täytyy tehdä itse, sivu ja takalistat käy 3bg:stä, ne saat hankittua vw-liikkeestä.

etupuskurinlistaan jos haluat kromia niin nekin täytyy tehdä itse, sivu ja takalistat käy 3bg:stä, ne saat hankittua vw-liikkeestä.

esim. kevyesti kuumailmapuhaltimella lämmittää niin teippi notkistuu ja sitten joillain langalla leikkaa auki ja voihan ne maalata ihan paikoillaankin kunhan suojaa muut pinnat roiskeilta.
Periaattees kyllä, mut käytännössä se on mukavampi työstää kun ovat irti. Hiominen on mukavampi kun saa pyöritellä listoja miten sattuu.
Entäs nuo puskureiden mustat "listat" onko ne mitenkä kiinni. Samalla tavalla?
Mites tuollasten paikkojen maalaukseen. Onkohan tuosta mihinkään. Ei ole kompuraa itellä käytössä.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... yhmaid=154
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... yhmaid=154
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”