Uusi turbo
Valvoja: ffp jäsenet
Uusi turbo
nyt haluisin leonista lisää ähkyä.. promolta löytyy sarja missa laitetaan apr ahdin mikä menee suoraan k03 tilalle eli se on se K04-001 ahdin. Noh mitä hän tuo ahdin maksaa uutena? mulle tarjottiin käytettyä 700e hintaan kiinni ollu 20 000km onks järkeä ostaa?? Ja sitten pitäskö mun ostaa tohon apr softa vai ihan joku muu teettää jossain??
Jos sitä ollaan isompaa turboa laittamassa niin ei kannata unohtaa sitä polttoaine puolta... eli isompaa suutinta plus muuta sinne polttoaine puolelle samalla jos sieltä tehoja haluaa. Ei se iso turbo autuaaksi tee vaan kokonaisuus ja samalla kestävyys lisääntyy kun hommat tehdään samalla kertaa kunnolla. itse olen Mtm.n softien kannalla.
Noh mitä hän tuo ahdin maksaa uutena?
Tossa on ebaysta uus k04-001 999€...
Jenkkilästä saa hieman halvemmalla, mut sitte tulee tullit ja isommat rahdit päälle...
http://www.goapr.com/VW/products/tvk04.html eli toi turbo kyseessä ja pyynti 700 e onko liikaa??? ajettu 20 000 km??
-
- -
^Tarvii ihmetellä. Alle tonnin diskopotussa pakopesän A/R .86, kun 1.8 pikkulohkossa se pitää olla .64 jota ei alle tonnin saa uutena mistään. Suuttimet, pakoputki ja pakosarja vaihtolistalle. Imuletkuakin pitää vähän muokkailla. GT28R:llä 280 hepan huitteille ja maksaa alle tonnin. sovitttaminenkin on hiukan helpompaa kun on kompurapesä laipoilla. Diskokikkarettakin saa Karalan kautta laipallisena, mutta alle tonnin ei millään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”