Puuttuu vielä seuraavat.
- Kytkinakselin ympärille tuleva tiiviste
- Pikkutiiviste kytkinakselin sisään
- Vaihteensiirtimen tiiviste
Joku noista ilmeisesti oli erikoisempaa kokoa, mutta mitkäs noista ovat tiivistekaupoista löytyvää standardikokoa?
Entäpä millä kilometreillä nuo yleensä alkavat vuotamaan?
Edit: Vetarin laippojen tiivisteen on lisäksi vaihdettu, mitä muuta kannattaa lootaa kasatessa vaihtaa? Kilometrejä takana hieman yli 200tkm.
020 vaihdelootaan tiivisteitä
Valvoja: ffp jäsenet
tiivisteet
Sen kytkinakselin pikkutiivisteen joutuu hakemaan merkkiliikkeest.. ja kannattaa uusia myös se työntötangon tukihela, muuten tiiviste ei kestä.
Kiitos, täytyypä kokeilla.itellä kähti silleen kun poras itseporautuvan ruuvin metallista läpi ja käänti siirtoleukapihdeillä ruuvista tiivisteen pois
Tuo ohje ilmeisesti pätee sen kytkinakselin sisällä olevan ohjuriholkin poistamiseen? Tarkoitin sitä kytkinakselin ulkopuolella olevaa isompaa tiivistettä.tai kierretapilla kierre ja pultilla pois
Ja hintaa sillä pikkutiivisteellä on jotain 30e luokkaa(olisko ollu 32e)... Joku 1,5 vuotta sitten se tuli vaihdettua Ja nyt se oli korkannut laatikosta ja öljythän sieltä oli karannut ja laatikko sökö.
Tän kun olis sillon tiennyt...
Mulla se isompi tiiviste lähti kun ruuvas siihen ruuvin kiinni ja ulosvetäjällä tempas pois.
Taitaa joutua muuten senkin hakemaan merkkiliikkestä. Tai ainakaan ei löydetty mistään muualta vastaavan kokoista.
ja kannattaa uusia myös se työntötangon tukihela, muuten tiiviste ei kestä.
Tän kun olis sillon tiennyt...
Mulla se isompi tiiviste lähti kun ruuvas siihen ruuvin kiinni ja ulosvetäjällä tempas pois.
Taitaa joutua muuten senkin hakemaan merkkiliikkestä. Tai ainakaan ei löydetty mistään muualta vastaavan kokoista.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa