G2 GTI 16v KR Happianturi /lambda

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

BlueEdition
-
Viestit: 117
Liittynyt: 26.1.2006 13:23

G2 GTI 16v KR Happianturi /lambda

ViestiKirjoittaja BlueEdition » 30.4.2006 13:52

Pakoputkiremontin yhteydessä löytyi tuollainen anturi pakoputkesta. Eli kuuluuko tuollainen olla siellä? Hitsaussaumasta päätellen se on itse sinne laitettu...

Joonas.k
-
Viestit: 772
Liittynyt: 13.3.2005 18:39

ViestiKirjoittaja Joonas.k » 30.4.2006 15:27

Katso rekisteriotteesta onko vähäpäästöinen jos ei ole niin se on voitu laittaa esim, seos mittarille ym...

BlueEdition
-
Viestit: 117
Liittynyt: 26.1.2006 13:23

ViestiKirjoittaja BlueEdition » 30.4.2006 15:29

Ei ole kattia ja ei ole vähäpäästöinen...

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 30.4.2006 16:29

Revi pois tai anna olla. Jos anturi on ehjä voit laittaa o2-mittarin siihen ja näet seokset.

Lehtilä
ffp jäsen
Viestit: 5032
Liittynyt: 17.7.2003 23:35

ViestiKirjoittaja Lehtilä » 30.4.2006 21:58

Jos siellä anturi oli, niin katso mihin johdot vie.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 1.5.2006 0:26

Niin, onhan noita KR:iä ollu lambdatunnistimellakin!! Ota asioista selvää ennenku teet mitään hätiköityä!!

BlueEdition
-
Viestit: 117
Liittynyt: 26.1.2006 13:23

ViestiKirjoittaja BlueEdition » 1.5.2006 12:17

No mun tapoihin kuuluu ensiksi hätiköidä ja sen jälkeen "sormi suussa" ottaa selvää asioista... ;)

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 1.5.2006 15:14

Niin, onhan noita KR:iä ollu lambdatunnistimellakin!!
Eikö niitä ookaan ollu vaan PL-moottorisissa?

Mitä eroja on KR:ssä jos vertaa tunnistimella olevaa ja ilman tunnistinta olevaa moottoria? Tai apulaitteita?

Eicca_
-
Viestit: 504
Liittynyt: 15.11.2004 9:25
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eicca_ » 3.5.2006 17:01

topikkia lainaten. Moni piuhanen lambda pl koneessa on?

drako
-
Viestit: 327
Liittynyt: 4.8.2003 13:21

ViestiKirjoittaja drako » 3.5.2006 19:44

Mitä eroja on KR:ssä jos vertaa tunnistimella olevaa ja ilman tunnistinta olevaa moottoria?


Ei tietoa juuri KRiminaali-moottorista, mut yleisesti k-jetissä lambdalla on tietty se anturi ja ecu sekä seosta säätävän solenoidi. Voi olla myös jotain muita antureita, lämpö, kaasuläpän tai jotain.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 3.5.2006 21:43

Eikö niitä ookaan ollu vaan PL-moottorisissa?

Mitä eroja on KR:ssä jos vertaa tunnistimella olevaa ja ilman tunnistinta olevaa moottoria? Tai apulaitteita?


En tiedä, en ole ikään törmännyt moiseen! Kai sielä jonkinlainen boxi on joka sitte käsittelee sieltä lambdalta tulevaa tietoa! Niinku pl:ssäki. En sano enempää ku en asiasta enempää tiedä.

topikkia lainaten. Moni piuhanen lambda pl koneessa on?


Mulla on kaks piuhanen!

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 3.5.2006 22:52

Tuo ecu ja seosta säätävä solenoidi taitaa olla isoimmat erot verrattuna tavalliseen KR moottoriin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 25 vierailijaa