Eli otsikon mukainen vika pumpparissa.
Ei esiinny ennen eikä jälkeen tuon kierrosluvun. Sama kylmänä ja kuumana.
Tärinä on sitä luokkaa että luulisi olevan vetonivelistä rasvat pois.. ja ensin luulinkin niissä olevan vikaa kunnes totesin auton ryskäävän vielä paikallaankin.
Rynkytyksen aikana kuulostaa kuin joku pytyistä olisi "katkolla" aina välillä.
Ilmaa löpösysteemissä? suuttimet sököt? tai 100hp:n boksin virisofta alkanut mukautumaan nykyiseen setuppiin ja menossa väärään suuntaan esim. venäjälle?
Jako on kohdallaan, nesteitä ei ole sekaisin ja puristuspaineet tasan.
Vauhtipyörä on Sachs vahvempi ja ajettu alle 1000km ja koko muukin kytkinhässäkkä.
Onko visioita mitä voi vag-com:n ilmaisversiolla tarkistaa..?
1.9 TDI Rynkyttää 1500 ja 2600 kierrosten välillä
Valvoja: ffp jäsenet
Löytyi vikakoodi about:
injector cyl 2 correction out of range tai jotain..
Eikös tuo kakkonen ollu se mihin noita arvoja verrataan?
arvot ovat välillä 2.8 - -2.8 ja kone näyttää arvojen pysyvän -0.4 ja -0.42 välillä kaikilla kierroksilla ja kaikissa pytyissä.
Softa siis kaipaa päivitystä taas vai onko jollain parempaa ideaa?
injector cyl 2 correction out of range tai jotain..
Eikös tuo kakkonen ollu se mihin noita arvoja verrataan?
arvot ovat välillä 2.8 - -2.8 ja kone näyttää arvojen pysyvän -0.4 ja -0.42 välillä kaikilla kierroksilla ja kaikissa pytyissä.
Softa siis kaipaa päivitystä taas vai onko jollain parempaa ideaa?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa