Uusi turbo

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Tervil
-
Viestit: 48
Liittynyt: 24.4.2006 22:01

Uusi turbo

ViestiKirjoittaja Tervil » 3.5.2006 11:46

nyt haluisin leonista lisää ähkyä.. promolta löytyy sarja missa laitetaan apr ahdin mikä menee suoraan k03 tilalle eli se on se K04-001 ahdin. Noh mitä hän tuo ahdin maksaa uutena? mulle tarjottiin käytettyä 700e hintaan kiinni ollu 20 000km onks järkeä ostaa?? Ja sitten pitäskö mun ostaa tohon apr softa vai ihan joku muu teettää jossain??

Kurdi
-
Viestit: 291
Liittynyt: 15.11.2005 22:22

ViestiKirjoittaja Kurdi » 3.5.2006 12:01

Jos sitä ollaan isompaa turboa laittamassa niin ei kannata unohtaa sitä polttoaine puolta... eli isompaa suutinta plus muuta sinne polttoaine puolelle samalla jos sieltä tehoja haluaa. Ei se iso turbo autuaaksi tee vaan kokonaisuus ja samalla kestävyys lisääntyy kun hommat tehdään samalla kertaa kunnolla. itse olen Mtm.n softien kannalla.

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 3.5.2006 12:03

Noh mitä hän tuo ahdin maksaa uutena?


Tossa on ebaysta uus k04-001 999€...
Jenkkilästä saa hieman halvemmalla, mut sitte tulee tullit ja isommat rahdit päälle...

Tervil
-
Viestit: 48
Liittynyt: 24.4.2006 22:01

ViestiKirjoittaja Tervil » 3.5.2006 12:29

http://www.goapr.com/VW/products/tvk04.html eli toi turbo kyseessä ja pyynti 700 e onko liikaa??? ajettu 20 000 km??

Donitsi
-
Viestit: 1052
Liittynyt: 10.5.2004 23:18

ViestiKirjoittaja Donitsi » 3.5.2006 13:24

Eikös tossa ollut diskopottua myynnissä alta tonnin uutena? Ei tarvi ihmetellä penkitystuloksia sen jälkeen. Tietysti vaatiin vähän enemmänkin osia mutta elämä on.

Ampenaattori
-
Viestit: 360
Liittynyt: 5.3.2004 22:51

ViestiKirjoittaja Ampenaattori » 5.5.2006 23:32

^Tarvii ihmetellä. Alle tonnin diskopotussa pakopesän A/R .86, kun 1.8 pikkulohkossa se pitää olla .64 jota ei alle tonnin saa uutena mistään. Suuttimet, pakoputki ja pakosarja vaihtolistalle. Imuletkuakin pitää vähän muokkailla. GT28R:llä 280 hepan huitteille ja maksaa alle tonnin. sovitttaminenkin on hiukan helpompaa kun on kompurapesä laipoilla. Diskokikkarettakin saa Karalan kautta laipallisena, mutta alle tonnin ei millään.

tero_v
-
Viestit: 396
Liittynyt: 14.2.2005 14:50

ViestiKirjoittaja tero_v » 6.5.2006 11:32

gt2x vaan karalalta. menee aivan heittämällä paikalleen ja pisaa noin 300hp.
ja hinta vähän päälle tonnin

rehto
-
Viestit: 143
Liittynyt: 26.9.2003 21:00

ViestiKirjoittaja rehto » 7.5.2006 9:50

Onko jollain kokemuksia tuosta gt2x:stä. Ei ole vesijäähyjä ja lukemani kokemukset ameriikasta ei vakuuta.

Tervil
-
Viestit: 48
Liittynyt: 24.4.2006 22:01

ViestiKirjoittaja Tervil » 7.5.2006 10:26

tero_v meneekö toi turbo vakio pakosarjaan ja downpipeen kiinni? mitäs muuta sitten pitää vaihtaa tohon 300? suuuttimet ainakin!

tero_v
-
Viestit: 396
Liittynyt: 14.2.2005 14:50

ViestiKirjoittaja tero_v » 7.5.2006 15:09

^ainakin karalan mukaan menee suoraan. kyllä tuohon vajaaseen 300hp saa vaihtaa jo aikalailla osaa... soita karalalle ja kysy tarjous

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 7.5.2006 15:10

Menee vakiopakosarjaan ja ei sitä heti kannattakkaan vaihtaa. Turbo, downpipe+putkisto, suuttimet, välijäähy...Siinäpä isoimmat muutokset tuohon 300HV...

Tervil
-
Viestit: 48
Liittynyt: 24.4.2006 22:01

ViestiKirjoittaja Tervil » 9.5.2006 9:03

noh itellä on koko putkisto jo.. minkähän hintaiset noi suuttimet on? tuntuu aika hurjalta että otetaan 9.5 puristussuhteella 300hv.. mites toi kone ja auto muutenkin ton 300 kestää?

tero_v
-
Viestit: 396
Liittynyt: 14.2.2005 14:50

ViestiKirjoittaja tero_v » 9.5.2006 12:13

^samaa oon itekki miettinyt, että ku lähties on jo 9.5 ja eikös ahtopaineet kasvata puristus-suhdetta, että miten korkeelle ne nousee? mutta toisaalta mitä se haittaa jos kone ei ala nakuttamaan... riippuu käyttäjästä se motin kesto, kylla kaikki hajalle saa jos haluaa.

T.V.S
-
Viestit: 57
Liittynyt: 13.11.2004 11:41

ViestiKirjoittaja T.V.S » 9.5.2006 13:52

Minä ainakin olen ajanut n 60000km eikä mitään ongelmaa ole ollut.Enkä ole hirveästi antanut kaasujalan levätä.Boostia on nytten 1.6 baria.Nyt voi varmaan koputtaa puuta.
Edit:Ja ahdin oli GT28R


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa