Golf mk2..alustasarja ja vanteet..
Valvoja: ffp jäsenet
Golf mk2..alustasarja ja vanteet..
Elikkäs olen laittamassa piakkoin isoja-puskureita golffiini ja olis tarkotus laittaa siihen 60/40 jouset ja tolpat niihin ja sit renkaat ja vanteet tulisi 205/45/16. Tuleeko tosta sarjasta liian matala ja pyöriikö renkaat hyvin tuola.
Tarvitseeko lokasuojista mitään leikata pois tai silleen?
Ja Tuleeko etupäästä liian matala että pääseekö sillä vielä ajamaan?
T: Ensikertalainen rakentaja... :) [/u]
Tarvitseeko lokasuojista mitään leikata pois tai silleen?
Ja Tuleeko etupäästä liian matala että pääseekö sillä vielä ajamaan?
T: Ensikertalainen rakentaja... :) [/u]
-
- -
Aijaa...että joutu sorvaamaan.
Mietin että pitäisikö laittaa vaan 40/40 satsi alle mutta...sen takia laittaisin 60/40 kun mulla on basso takakontissa niin perä on jonkin verran alempana kun etupää.
Että jääkö se samoin jos laittaa 40/40 satsin?
Tuli vähä epäilyttävä mieli että kannattaako pian laittaa sarjaa ollenkaan,vaikka kyllä tekisi mieli mutta....
Mietin että pitäisikö laittaa vaan 40/40 satsi alle mutta...sen takia laittaisin 60/40 kun mulla on basso takakontissa niin perä on jonkin verran alempana kun etupää.
Että jääkö se samoin jos laittaa 40/40 satsin?
Tuli vähä epäilyttävä mieli että kannattaako pian laittaa sarjaa ollenkaan,vaikka kyllä tekisi mieli mutta....
Toi on noin 40/40 madalluksella ja 15" http://ffp-motorsport.com/other/exffp/index.php?id=36
kannattaa tutustua noihin rengastaulukkoihin ja niiden halkaisijoihin. muistaakseni 205/40/16 on pienempi kuin 195/50/15 että ei se vannekoko oikeestaan merkkaa mitään. Ja sehän riippuu myös vanteen ET-luvusta ottaako se kaareen. ET 35-38 taitaa olla passeli ja leveys 6,5-7". Itse laitaisin tuon 60/40 alustan ja sitten muokkaisin kaaria sen vähän mitä se vaatii.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”