Onko muilla tuotteita tulossa kyseisestä firmasta? Itse tilasin sieltä 23.2 alustan ja vanne/rengas-paketin. Vanteet ja renkaat tuli maaliskuun puolivälissä (ja ovat tällä hetkellä myynnissä ulkonäöllisen erimielisyyden vuoksi...), mutta alustasarjasta olen saanut vain yhden lupauksen "ensi viikolla". Siitäkin on nyt 2 viikkoa. Kaikki kun on maksettu niin vähän jännittää, turhaako...?
Kiitos ja anteeks.
stg-gmbh.com:in kanssa ongelmia?
Valvoja: ffp jäsenet
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... ht=stggmbh tuolla olisi jotain puhetta
E: on se vaan hankala homma saada tuo linkki toimimaan....
E: on se vaan hankala homma saada tuo linkki toimimaan....
Olen kyllä lukenut sen ja myös Seat clubin puolen jutut, mutta ajatus olikin että onko kellään tällä hetkellä tilauksessa mitään ko. puljusta, jonka kanssa olisi ongelmia. Muutamia kehuja on saanut, mutta sainhan minäkin sieltä jo vanteet ja renkaat. Täytyy soittaa sinne "ensi viikolla"....
Ensimmäinen soitto: 19.4 klo 17.55: Paikalla ei ole englantia osaavaa ihmistä, "soita huomenna".....
Toinen soitto: 20.4 klo 15.00: Paikalla ei edelleenkään ollut Lontoota osaava henkilöä, mutta pienen odottelun jälkeen kaveri kertoi tilausnumeron perusteella että alustasarja lähti eilen matkaan....
Ensimmäinen soitto: 19.4 klo 17.55: Paikalla ei ole englantia osaavaa ihmistä, "soita huomenna".....
Toinen soitto: 20.4 klo 15.00: Paikalla ei edelleenkään ollut Lontoota osaava henkilöä, mutta pienen odottelun jälkeen kaveri kertoi tilausnumeron perusteella että alustasarja lähti eilen matkaan....
Nyt sain tuon alustan postissa, olivat lähettäneet sen sinä päivänä kun soitin ekan kerran. Oli varmaan valmistajalla vaikeuksia kun tuli suoraan alkuperäisessä paketissa....
Soitin siihen numeroon joka näkyy tilausvahvistuksissa ym, mutta siinä on vielä kelloaika jolloin voi soittaa: 14.30-18.30 muistaakseni....?
Soitin siihen numeroon joka näkyy tilausvahvistuksissa ym, mutta siinä on vielä kelloaika jolloin voi soittaa: 14.30-18.30 muistaakseni....?
nostellaas hiukka vanhaa topicia..
Eli onkos joku tilaillu tavaraa tuolta Sound & tuning garagesta viime aikoina? Jos on, niin miten on tilaukset sujunut? Itse luulin että on ihan luotettava firma ja nopea toimitus, mutta satuin googlettelemaan tosta kokemuksia, niin tuli vähän ristiriitaisia kommetteja viime aikojen tilauksista. Että mites on, joku tilaillu hyvin kokemuksin lähiaikoina?
Eli onkos joku tilaillu tavaraa tuolta Sound & tuning garagesta viime aikoina? Jos on, niin miten on tilaukset sujunut? Itse luulin että on ihan luotettava firma ja nopea toimitus, mutta satuin googlettelemaan tosta kokemuksia, niin tuli vähän ristiriitaisia kommetteja viime aikojen tilauksista. Että mites on, joku tilaillu hyvin kokemuksin lähiaikoina?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”