Remontti olisi edessä.. Öljyä kuluu varmaan litra tonnilla ja pakoputken liitoksistakin tihkuu öljyä. moottorilla ajettu 350tkm, ja se on sillä pienemmällä turbolla.
Kansi vai turbo? kalliita remontteja kummatkin, kummasta aloittaisin??
Turbon akselissa sivuttaisvälys tuntui selvästi, päittäisvälystä en havainnut, tyhjäkäynniltä sammutuksen jäkeen pyörii n.5 sek.
Yksi pakokanava oli jonkunverran öljyinen pakosarjan ollessa irti.
Mutta voiko kuluneista pako venttiinvarsien kumeista päästä noin paljon öljyä ohi??
En ole varmaankaan ensinmäinen jolla on tällainen ongelma..
1.6TD pästää öljyä pakoputkeen..
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 26 vierailijaa