G 60:seen välijäähdytintä
Valvoja: ffp jäsenet
G 60:seen välijäähdytintä
juu olisin itse laittamassa corrado g 60:seen isompaa välijäähdytintä ja siitä olisi muutama kysymys. elikkä virtaisko/riittäisikö tommonen audi s2 vakio cooleri tohon pirssiin kuitenki olis huomattavasti isompi ja paikkahan tulis keulille. heittäkää coolerin vaihtaneet kommenttia.
onko joku laittanut corradoon sitä 170asteen ahto käyrää? ois kiva nähdä kuvia jos joku olis pistänyt isomman/ paremman coolerin ja kyseisen ahtokäyrän. Ja millaista reittiä on käyttänyt ahtoputkistossa. kyllä toi vakio coolerin putket/lähdöt ovat kyllä niin huonoja että vaikutuksen toisella coolerilla ja ahtoputkistolla luulisi ainakin hiukan tuntuvan.
Ihan sama oikeestaan minkälaisen coolerin aiot tuonne corradon keulille asentaa niin se 180 asteen käyrä on tarpeellinen. Jos sulla on ilmastointi autossa niin voi tulla ahdasta putken takaisin tuomisessa keulilta sinna konehuoneeseen. Mulla on noita käyriä tällä hetkellä käytettynäkin jokunen varastossa...
Kyllä se näinkin käy: http://www.kolmiokissa.com/mikan/ffp/ahtoputket.jpg
ja http://www.kolmiokissa.com/mikan/ffp/cooleri/1.JPG
Tosin putkia on tuosta kuvasta vielä vähän parannettu, sekä imuilman lämpöanturille tehty paikka rosteriputkeen, lisäksi kelmmarit on järeämmät pulttikiristeiset. Pitäisi varmaan kuvata joskus uusiksi. Piirroksessakin on vielä pieni virhe, sillä toinen lähtö hitsattiin coolerin päähän sivulle, koska päältä ei mahtunut. Tuon 48 mm putken virtauksen pitäisi riittää karkeasti 300 hp asti, eli tuskin ahistaa.
Ahdasta on, muttaa saa sen putkituksen vedettyä muualtakin.
ja http://www.kolmiokissa.com/mikan/ffp/cooleri/1.JPG
Tosin putkia on tuosta kuvasta vielä vähän parannettu, sekä imuilman lämpöanturille tehty paikka rosteriputkeen, lisäksi kelmmarit on järeämmät pulttikiristeiset. Pitäisi varmaan kuvata joskus uusiksi. Piirroksessakin on vielä pieni virhe, sillä toinen lähtö hitsattiin coolerin päähän sivulle, koska päältä ei mahtunut. Tuon 48 mm putken virtauksen pitäisi riittää karkeasti 300 hp asti, eli tuskin ahistaa.
Ahdasta on, muttaa saa sen putkituksen vedettyä muualtakin.
joo tarkotuksena oli asentaa se audi s2:sen välijäähy mut siinä oli huonon malliset lähdöt. Toinen lähti ylös ja toinen oli "normaali" eli sivulle päin, ei oikein ollu toivoakaan asentaa sitä siihen malliin et ois saanut lähdöt sopiviin paikkoihin ja vielä jonkun näköisen kiinnityksen siihen. Sen putken mikä menee takaisin konehuoneeseen meinasin koittaa jos sen sais akun vierestä vedettyä, siin ois aika hyvä paikka niin sais muutamat mutkat pois otettua verrattuna vakioon ja ehkä jopa lyhyeämmän ahtoputkiston. täytyy pistää kysely menee mitä maksaa kun teettäis coolerin, ei mikään järin iso mut sisärivoituksella ja hyvin virtaavalla kennolla. mitä Dopi muuten olis pyynti käytetyllä ahtokäyrällä jos viittiit hinnan mainita?
Rallyen cooleri käy aika hyvin corradoon etten sanoisi melkein plug&play tyyliin kiinnikkeineen.
Yhden sentin jouduin siirtämään jäähdytintä ahtimen puoleisesta päästä taaksepäin ja kääntämään vähän alkuperäisiä kiinnikkeitä.
Eli jos semmonen kävelee vastaan jostain niin suosittelisin ostamaan semmoisen.
Yhden sentin jouduin siirtämään jäähdytintä ahtimen puoleisesta päästä taaksepäin ja kääntämään vähän alkuperäisiä kiinnikkeitä.
Eli jos semmonen kävelee vastaan jostain niin suosittelisin ostamaan semmoisen.
http://www.hevosvoima.com/tuotteet.php?tid=8
Riittääkö toi pienempi välijäähy (460x160) vireistetylle g-lader koneelle vai mahtuuko toi keskikokoinen (300x600) sinne syylärin eteen corrossa?
Riittääkö toi pienempi välijäähy (460x160) vireistetylle g-lader koneelle vai mahtuuko toi keskikokoinen (300x600) sinne syylärin eteen corrossa?
mutta eikös siitä syylärin edestä sitä tukirautaa taivuttaa
kuuluuko siinä olla sellainenkin? Missä kohti...tai siis edes mikä tuki? ajattelin vaan kun oma keula on aika räjäytetty,kun oli mälli peli.Ja pitää sitä parsia kokoon ja jos sais vaikka kaikki suurin piirtein paikoilleen.Tuohon puskurin runkoonkin joka on minulla päreinä on korjauspalat odottamassa asennusta.
ilman puskinta siinä olis kuva, niin ton syylarin edessä olevan raudan jos poistas ni sais vähän tilaa.
juu sitä pystypalkkia meinasin, siinä on reikiä sivussa (yritän ottaa parempaa kuvaa esim tänään) ni jos siitä kohtaa taivuttais sen raudan/leikkaus poikki ni sais jo syvyydessä jonkin verran lisää tilaa. siihen u-rautaan en uskalla koskea tulee vielä jossain ongelmia :D voi isompi ic jäädä haaveeksi kiitos vähäpäästöisyyden. Ja jos alkaa laittaa ni joku vihjaa että "toi ei oo ihan laillinen" ja katsastusmies heristää sormea ja sanoo soo soo..
E:typoja veks
E:typoja veks
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 49 vierailijaa