Golf3 syncron takapään camberin säätö?
Valvoja: ffp jäsenet
Golf3 syncron takapään camberin säätö?
Eli pystyykö vr6 syncrossa takapään camberia säätämään? Nyt on nimittäin ainakin silmämääräisesti reilusti miinuksella.
Jeps, tarkistin asian, ja neliveto kolmos golffissa pystyy säätämään takapäästä niin aurausta kuin camberiakin.. Tätä varten täytyy irroittaa takapään kolmiotuet ja asentaa kummankin sisemmän kumilaakerin (helan tai puslan, miten vaan tykkää) tilalle epäkeskokumiholkki, jossa pultinreikä on epäkeskosti (;)) Reiän kohtaa muuttamalla saadaan joko camberia tai aurausta tai molempia säädettyä:
Epäkesko ylöspäin: pyöränkallistuman muutos negatiivinen
Epäkesko alaspäin: pyöränkallistuman muutos positiivinen
Epäkesko eteenpäin: aurauksen muutos positiivinen
Epäkesko taaksepäin: aurauksen muutos negatiivinen
Tästä soveltamalla sitten mietiskelee ja kokeilee sopivan..;) Ohjeen mukaan aurausta ja camberia saadaan säädettyä 18' =minuuttia eli asteen sadaosaa..
Täytyypi huomenna laittaa vielä kuva, että ois yhtään selvempi..;)
Epäkesko ylöspäin: pyöränkallistuman muutos negatiivinen
Epäkesko alaspäin: pyöränkallistuman muutos positiivinen
Epäkesko eteenpäin: aurauksen muutos positiivinen
Epäkesko taaksepäin: aurauksen muutos negatiivinen
Tästä soveltamalla sitten mietiskelee ja kokeilee sopivan..;) Ohjeen mukaan aurausta ja camberia saadaan säädettyä 18' =minuuttia eli asteen sadaosaa..
Täytyypi huomenna laittaa vielä kuva, että ois yhtään selvempi..;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa