opettakaas virittään.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 79
- Liittynyt: 1.4.2006 0:48
opettakaas virittään.
voiskos joku opettaa miten saan vähä enemmä iloo irti mun rassista. golf 1.9td vm-97 55kw firstline ekodiesel, kaiketi IIIkoppanen. ei mitää täys virityksiä vaan jos sais ees parikyt heppaa lisää ni ois ihan yes.
sitä o edellinen omistaja "virittäny" sillai et o tukkinu laipalla kanavan joka ilmeisesti tulee turbosta ja palaa imupuolelle, sijaitsee koneen päällä takapuolella, jos joku ymmärtää? paljonkohan toi lisää tehoja, ainakin se lisää tyhjäkäyntiä 300rundia.nyt 1100kier/min ku kait pitäs olla 800kier/min? kui paljo tollaset viritykset yleensä lyhentää koneen käyttöikää jos puhutaan 55kw alku tehoista??
meinasin tos vähä aikaa sit laitattaa 1.9tdi koneen siihe mut sanovat et tulee ni kalliiks ettei kannata, tietääks joku paljo tollanen tulis maksaan? ja riittääks siin ajoominaisuudet jos käy pajottaan enemmän eli vaihtas koneen?
porin likellä kiinnostuneita mekaanikkoja, nyt ois auto jota pajottaa ;)
sitä o edellinen omistaja "virittäny" sillai et o tukkinu laipalla kanavan joka ilmeisesti tulee turbosta ja palaa imupuolelle, sijaitsee koneen päällä takapuolella, jos joku ymmärtää? paljonkohan toi lisää tehoja, ainakin se lisää tyhjäkäyntiä 300rundia.nyt 1100kier/min ku kait pitäs olla 800kier/min? kui paljo tollaset viritykset yleensä lyhentää koneen käyttöikää jos puhutaan 55kw alku tehoista??
meinasin tos vähä aikaa sit laitattaa 1.9tdi koneen siihe mut sanovat et tulee ni kalliiks ettei kannata, tietääks joku paljo tollanen tulis maksaan? ja riittääks siin ajoominaisuudet jos käy pajottaan enemmän eli vaihtas koneen?
porin likellä kiinnostuneita mekaanikkoja, nyt ois auto jota pajottaa ;)
-
- -
- Viestit: 79
- Liittynyt: 1.4.2006 0:48
golf
onks noissa samat ohjeet ku vm -97 mallissa. ku noi o vissiin vähä vanhempia??
-
- -
- Viestit: 79
- Liittynyt: 1.4.2006 0:48
-
- -
- Viestit: 501
- Liittynyt: 4.8.2003 8:53
-
- -
- Viestit: 79
- Liittynyt: 1.4.2006 0:48
-
- -
- Viestit: 1217
- Liittynyt: 3.12.2003 19:51
elikkä kierroksia saa kyllä ruuvattua pienemmälle,siitä pumpusta niin että syöttö jäisi suurelle.jos ei ole ns. eko-diesel niin suosittelen ahtokaran viilausta.niin ei pöllytä sitten ainha niin pahasti.katsastukseen se kyllä vaikuttaa ja pitää palauttaa säädöt.
tästähän voisi selittää vaikka kuinka paljon mutta aiemmista kysymyksistä päätellen tuskin hirveetä selitystä kannattaa pistää kun saattaa alkuun mennä yli hilseen.ja toiseksi ei kauheitä viitti nyt kirjottaa kun pitää rientää kohta noihin maanpuolustus hommiin :)
suosittelen käyttämään searchia ja lukemaan 1.6td virityskeskustelun.
niin ja erinomaista tietoa on kerännyt sivuilleen tällä foorumilla nimimerkillä jetman. katos sen profiilista osoite.
edittiä : tässä olis osoite. http://www.netikka.net/vepiku/
niin ja ei se tulppaaminen vaikuta päästöihin, tai vaikuttaa mutta ei suomessa mitattaviin :)
tästähän voisi selittää vaikka kuinka paljon mutta aiemmista kysymyksistä päätellen tuskin hirveetä selitystä kannattaa pistää kun saattaa alkuun mennä yli hilseen.ja toiseksi ei kauheitä viitti nyt kirjottaa kun pitää rientää kohta noihin maanpuolustus hommiin :)
suosittelen käyttämään searchia ja lukemaan 1.6td virityskeskustelun.
niin ja erinomaista tietoa on kerännyt sivuilleen tällä foorumilla nimimerkillä jetman. katos sen profiilista osoite.
edittiä : tässä olis osoite. http://www.netikka.net/vepiku/
niin ja ei se tulppaaminen vaikuta päästöihin, tai vaikuttaa mutta ei suomessa mitattaviin :)
-
- -
- Viestit: 79
- Liittynyt: 1.4.2006 0:48
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa