Tarrakilpi
Valvoja: ffp jäsenet
Tarrakilpi
Tästä oli joskus jo juttua mutta onko selvinnyt miten semmosen tarra rekkarin saa? Erityis perustein??
-
- -
^ Tampereella joskus pari vuotta sitten näin jonkun urheiluauton (merkkiä en muista), jossa oli ihan aidon näköinen EU-kiplitarra konepellin etureunassa. En jaksa uskoa, että tuo olisi mikään omatekoinen viritys ollut.
Edit: Jaa GTI4:hän noista jo puhuikin, mulla jäi pari topikkia lukematta :)
Edit2: Pakkoko niiden kameroiden ohi on kaahata!
Edit: Jaa GTI4:hän noista jo puhuikin, mulla jäi pari topikkia lukematta :)
Edit2: Pakkoko niiden kameroiden ohi on kaahata!
Viimeksi muokannut SS, 13.4.2006 19:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
No älkäähän nyt kaikkea niin hirveän tosissaan otakko=)
Ajattelin että se tarrakilpi olisi parempi vaihtoehto mun autoon kun se nyt kerran pitää laittaa, ja ymmärsin kyllä senkin että sekin MYÖS näkyy niissä kameroissa.
Sinällään se on edullisempi ajaa ilman sitä kilpeä koska en tiedä kaikkia suomen kameroita kuten ehkä joku teistä...
No mut tarvii sit vaan ajella hiljempaa...
Ajattelin että se tarrakilpi olisi parempi vaihtoehto mun autoon kun se nyt kerran pitää laittaa, ja ymmärsin kyllä senkin että sekin MYÖS näkyy niissä kameroissa.
Sinällään se on edullisempi ajaa ilman sitä kilpeä koska en tiedä kaikkia suomen kameroita kuten ehkä joku teistä...
No mut tarvii sit vaan ajella hiljempaa...
Minulla on tehnyt jo pitkään mieli heittää tänne yksi mutu jota sanoin jo jossain toisaalla ja sain huutoryöput niskaani mutta moottoripyörän kyseessä ollessa tarrakilpi lienee ainakin sallittu.
Kävin eräässä tarraliikkessä jotain tarraa teettämässä kun huomasin pöydällä moottoripyörän tarrakilven, kysyin että mitenkäs tuollaiset saako olla niin tää heppu sanoi että saa jos tarran materiaali on sitä ja sitä ja että ALKUPERÄINEN OIKEA KILPI ON AJOSSA MUKANA niin silloin saa tarrakilpeä pitää, muistaakseni koko oli hieman pienempi kuin oikeassa kilvessä..
Kävin eräässä tarraliikkessä jotain tarraa teettämässä kun huomasin pöydällä moottoripyörän tarrakilven, kysyin että mitenkäs tuollaiset saako olla niin tää heppu sanoi että saa jos tarran materiaali on sitä ja sitä ja että ALKUPERÄINEN OIKEA KILPI ON AJOSSA MUKANA niin silloin saa tarrakilpeä pitää, muistaakseni koko oli hieman pienempi kuin oikeassa kilvessä..
En käsittänyt :) Tuossa Tampere-Lahti-välillä (tie 12) nuo hiljentäjät ovat olleet todella harvassa ainakin silloin kun olen ko. väliä ajanut. Toki joskus harvoin noitakin näkee :(käsitit varmaan väärin, täälläpäin (pohjanmaa-keskipohjanmaa) ihmiset hiljentävät ennen kameraa noin 70-75 mittarinopeuteen..
Edit: Tai käsitin aluksi väärin, muttei se muuta kommenttiani miksikään :D
Toi on kameroiden pahin puoli että ihmiset hiljentävät liikaa ne nähdessään...
Toinen vamman aiheuttaja on ohituskaistat,letka menee muuten 80km/h tai alle, sitten ohituskaistalla letka menee 110km/h,koita siinä sitten kuorma-autolla tai peräkärryn kanssa koittaa ohi...Tai jos sattuu olemaan alla henkilöauto ja kenkäset ohi niin ohituskaistan lopussa on ylläri ylläri tutka...
Kun ohituskaita loppuu niin vauhti putoaa taas...
Tarvis olla haulikko autossa mukana...
Tosta pitäis sakottaa, kuten alinopeudestakin.
Toinen vamman aiheuttaja on ohituskaistat,letka menee muuten 80km/h tai alle, sitten ohituskaistalla letka menee 110km/h,koita siinä sitten kuorma-autolla tai peräkärryn kanssa koittaa ohi...Tai jos sattuu olemaan alla henkilöauto ja kenkäset ohi niin ohituskaistan lopussa on ylläri ylläri tutka...
Kun ohituskaita loppuu niin vauhti putoaa taas...
Tarvis olla haulikko autossa mukana...
Tosta pitäis sakottaa, kuten alinopeudestakin.
Ilmeisesti olen osunut aina niiden järkevien autoilijoiden perään :)Pätee toi kamera homma myös Tampere-Lahti välillä kun sitä joka päivä useasti ajelen...
Totta, joskus olen itse yrittänyt ajaa tasanopeutta ohi muttei siitä mitään tule. Vähintään siinä vaiheessa kun itse pääsen ohitettavan rinnalle, kiihtyy vauhti samaksi kuin ohittajallakin :(Toinen vamman aiheuttaja on ohituskaistat,letka menee muuten 80km/h tai alle, sitten ohituskaistalla letka menee 110km/h
Menee kyllä jo rankasti ohi aiheen tämä keskustelu.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”