Hod Rod Rock Show kuvia
Valvoja: ffp jäsenet
Hod Rod Rock Show kuvia
Kuvia tapahtumasta http://www.x-treme.fi/gallery/view_albu ... m70&page=1
Overdrive.fi julkaisee netissä Showtime-teemasivustoa, jossa on blogi näyttelystä ja kuvia:
http://www.overdrive.fi/showtime/
Sama messulehti jatkaa toimintaansa myös Tuning Car Showssa ja American Car Showssa.
ACS/TCS-messulehteen otetaan myös juttu- ja haastatteluvinkkejä mielellään vastaan.
http://www.overdrive.fi/showtime/
Sama messulehti jatkaa toimintaansa myös Tuning Car Showssa ja American Car Showssa.
ACS/TCS-messulehteen otetaan myös juttu- ja haastatteluvinkkejä mielellään vastaan.
-
- -
-
- -
-
- -
Joo itseäni ei tuolla näyttelyssä kovinkaan moni tuningauto säväyttänyt, mutta nuo amerikkalaiset oli kylllä mahtavia. Tuossa muutama, joka sai kyllä hymyn naamalle.
Asettelua
Asettelua2
Lintta
Lintta2
Vespa
8 litran V10
Näyttelyn hienoin volkkari
Asettelua
Asettelua2
Lintta
Lintta2
Vespa
8 litran V10
Näyttelyn hienoin volkkari
Itseasiassa tuo Koopikan laittama S2000 on aika tyylikäs. Lievää Subaru henkeä havaittavissa. Parhaimmillaan olisi kyllä täysin valkoisena.
Ja Raipelle pisteet :) Aktiiviuran jälkeen siirtyy ilmeisesti asentamaan autohifejä ja valoja.
Ja Raipelle pisteet :) Aktiiviuran jälkeen siirtyy ilmeisesti asentamaan autohifejä ja valoja.
Viimeksi muokannut Donitsi, 9.4.2006 18:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Joo itseäni ei tuolla näyttelyssä kovinkaan moni tuningauto säväyttänyt, mutta nuo amerikkalaiset oli kylllä mahtavia. Tuossa muutama, joka sai kyllä hymyn naamalle.
Asettelua
Friikeillä on aina homma hallussa, kerhon poikien kanssa mietittiin että käydään lainaamassa mustankiklubin puolelta pölyharjaa ja harjaajaa;) Tulihan tuolla friikkiosastolla istuttua lauantaina ja mustankimiehiä kanssa morjestelemassa.
Lisää kuvia tapahtumasta:
Hot Rod & Rock Show 2006
Hot Rod & Rock Show 2006
Jenkit säväyttivät, kuten aina. Tuningit ei, eikä liioin se rahastus.comin "eroottinen show", ehkäpä surkein tuollainen perseen keikutus mitä oon ikinä nähny.. Ihmeteltiin kaverin kanssa, että onko sielä tuninkipuolella ollut ollenkaan mitään kriteereitä niille autoille, sillä jotain perus 124-mesejä ym. oli rivissä.
Ja toi audin irvikuva, voi ziisus taas ollut jollain liikaa intoa mutta aivan liian vähän silmää..
Ja toi audin irvikuva, voi ziisus taas ollut jollain liikaa intoa mutta aivan liian vähän silmää..
-
- -
-
- -
-
- -
-
- -
Täällä ei näköjään ymmärretä tuningin päälle sitten yhtään.. Esim. tuo haukkumanne audi ja "lentokone" ovat mielestäni tuningia parhaimmillaan ja erittäin hienoja sellaisia..! Mitäs hienoa tuossa "näyttelyn hienoin volkkari":ssa on..? Mielestäni se on ruma kuin mikä..! Esim. tuollainen coupe Audihan on täysin orginaalina kamala kapistus, mutta "tuunattuna" siitä saa sellaisen, jolla ajaisi joka jamppa.. mutta tuninghan on hirvittävän suosittua nykyään ja nuo teidän orginaali kaarat ovat jäämässä historiaan, itse olin paikalla näyttelyssä aamusta iltaan ja havaitsin, että esim. tuota junista ei viitsinyt lähes kukaan edes katsoa!!!
-
- -
^^En nyt oikein ymmärtänyt. Siis auton rakenteluun nähdyn vaivan määrällä on suora riippuvuus auton ulkonäköön ja siihen miten niitä pitäisi arvostaa?! Eli mitä enemmän autoa muokataan niin sen hienompi tulee ja enemmän pitää arvostaa?! Olen vähän erimieltä asiasta mutta ihan miten vaan... En ehkä lähtisi vertailemaan entisöintiä ja "thöninkiä" keskenään. Itse en paikanpäällä ollut enkä kyseisten ajoneuvojen viimeistelytasosta osaa sanoa mitään....
jik: pete1 vissiin meinasi että niihin käytetään enemmän tunteja (kyllä johoihinkin varmasti) kuin entisöinti vehkeisiin. Ei siis miltä asiat näyttää vaan miten ne tehdää merkitsee :) kuitenkin voisin eurot lyödä vetoa että keskiarvollisesti entisöinnissä käytetään enemmän tunteja kuin tuunauksessa (poikkeuksiakin löytyy).
Eipäs nyt ihmiset ruveta tappelemaan :) Tuuninki on hienoa mutta vähintään yhtähienoa on autojen entisöinti.
Eipäs nyt ihmiset ruveta tappelemaan :) Tuuninki on hienoa mutta vähintään yhtähienoa on autojen entisöinti.
Täällä ei näköjään ymmärretä tuningin päälle sitten yhtään.. Esim. tuo haukkumanne audi ja "lentokone" ovat mielestäni tuningia parhaimmillaan ja erittäin hienoja sellaisia..! Mitäs hienoa tuossa "näyttelyn hienoin volkkari":ssa on..? Mielestäni se on ruma kuin mikä..! Esim. tuollainen coupe Audihan on täysin orginaalina kamala kapistus, mutta "tuunattuna" siitä saa sellaisen, jolla ajaisi joka jamppa.. mutta tuninghan on hirvittävän suosittua nykyään ja nuo teidän orginaali kaarat ovat jäämässä historiaan, itse olin paikalla näyttelyssä aamusta iltaan ja havaitsin, että esim. tuota junista ei viitsinyt lähes kukaan edes katsoa!
joku tykkää äidistä..ja niin edelleen. makuasioitahan nämä ovat, mutta tomoset tuninkit ei kyllä säväytä paskan vertaa (pistetään johonki takaveto deeäksään lokinsiipi ovet yms) mutta nuo vanhat autot niitä autoja onkin :) esim tuo junis joka on todella hienosti entisöity ja ne ameriikan raudat varsinki, niitä ei voi kuin ihailla :) mutta makuasioitahan nämä on, joten ei kannate ruveta siitä tappelemaan mistä kukin tykkää :)
Kiesus mikä ihmisiä oikein vaivaa, ei siitä autosta lentokonetta saa siivellä
No ei tuossa mielestäni ole mitään kauhistelemisten aihetta. Päinvastoin, kyllä toi on ihan perkeleen hieno vaikka siinä kylän suurin siipi onkin.
Veikkaan että joka jannu olisi vehje pitkänä jos tuolla pääsisi kruisailemaan.
Tuosta kommentista paistaa vahvasti läpi puhdas perisuomalainen kateus.
makuasioitahan nämä ovat, mutta tomoset tuninkit ei kyllä säväytä paskan vertaa (pistetään johonki takaveto deeäksään lokinsiipi ovet yms) mutta nuo vanhat autot niitä autoja onkin
Miksi helvetissä pitää sotkea joku amiksen rakentama deeäksä tähän. Ei ne mitään hienoja olekaan mutta eihän niillä ole mitään tekemistä oikeasti hienosti rakennettujen autoja kanssa.
Mun mielestä hienoja löytyy sekä tööninkien että entisöityjen puolelta. Ja kummastakin löytyy myös niitä pohjanoteerauksia.
Viimeksi muokannut Eemeli, 11.4.2006 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Olen kyllä Riku J.:n kanssa samoilla linjoilla, eli ei ne osat itsessään minun mielestä ole kauheita vaan se miten se kokonaisuus on rakennettu. Kyllä japsivehkeisiin sopii tuollainen "lintulauta" ihan nätisti tuollaisena race-henkisenä ja minun mielestä se on jopa ihan komea, kunhan muut osat tukevat sitä samaa linjaa. Sitten kun tehdään muu auto OEM+ ja lyödään "lintulauta" taas kontin päälle niin on jo jossain vikaa. Ojaniemen entisessä Celicassakin taisi olla alumiinisiipi, eikä siitä nyt niin hirveätä haloota syntynyt, johtuen siitä että miehellä taisi olla silmää rakentamiseen.
Sekään perinteinen suomituning-menetelmä ei minun ymmärrykseen istu, että käytettään jokunen miljardieuroa siihen, että "ostellaan vaan kaikkea", eli kokonaisuus jää taas ajatuksetta.
Olipas taas tilitystä... ACS:n jälkeen tämä varmaan kiehahtaa vielä lisää ;)
Sekään perinteinen suomituning-menetelmä ei minun ymmärrykseen istu, että käytettään jokunen miljardieuroa siihen, että "ostellaan vaan kaikkea", eli kokonaisuus jää taas ajatuksetta.
Olipas taas tilitystä... ACS:n jälkeen tämä varmaan kiehahtaa vielä lisää ;)
Ihme märinää yhden coupen tuunauksesta. Jos niitä olisi tehty esim. 15kpl niin sen ymmärtäis että orkkissivulistamiehillä saattais olla nenän päässä tippa, mutta taitaa noita näkkäripaketteja olla kuitenkin jopa Suomessa sen verran että yhden, jopa kahden, voi tuunata "rankalla kädellä". Kyllä noita entisöityjä koupeja on nähty jo niin paljon.
Peukkua voi rakentajalle näyttää pohjan valinnasta, ei tule varmasti joka päivä vastaan. Vaikka täällä jokunen piiloSolifer- omistaja saattaakin avautua.
Edit, ei muuta ku isot vanteet ja tonttiin
Peukkua voi rakentajalle näyttää pohjan valinnasta, ei tule varmasti joka päivä vastaan. Vaikka täällä jokunen piiloSolifer- omistaja saattaakin avautua.
Edit, ei muuta ku isot vanteet ja tonttiin
Niin ja uskon että ei tule olemaan viimeinen joka tuunataan oikeen kunnolla, kun vain muistettaisiin aina se sama linja eikä vain lyödä kaikenlaista palikkaa kiinni.
Edelleekin tuo vihree coupe on hyvin onnistunut ja paljon oli kaikkea pientä yksityiskohtaa, ja monelta jäisi tekemättä.
Itse panosta ainostaan tuohon hifipuoleen ja pidän muuten auton melko alkuperäisenä, koska omaan silmään näyttää sellaisena hyvältä.
Edelleekin tuo vihree coupe on hyvin onnistunut ja paljon oli kaikkea pientä yksityiskohtaa, ja monelta jäisi tekemättä.
Itse panosta ainostaan tuohon hifipuoleen ja pidän muuten auton melko alkuperäisenä, koska omaan silmään näyttää sellaisena hyvältä.
-
- -
Minua taas ihmetyttää, kun noiden "töning" ihmisten pitää menää "keikistelemään" joka toinen minuutti omaan autoonsa, jotta ihmiset varmasti näkisivät, että auto on varmasti hänen. Ihme touhua! Monenko jenkkiautoilijan näitte "leijjumassa" omassa autossaan!! Itselläni ei ole mitään näitä tuning-vehkeitä vastaan, mutta rajansa kaikella. Esim. se coupe audi oli erittäin hyvin ja varmasti ajan kanssa laitettu, mutta tyylitajua siinä ei ollut pätkän vertaa! Toinen on just nää takaspoilerit...Veikkaan, että kovinkaan monessa tuollaisen "jättisiiven" omaavista autoissa ole mitään hyötyä siitä lintulaudasta. Sitten minä rupean ymmärtämään noita jättisiipiä, kun on kyse jostain tappiinsa viritetystä rata/strip autosta! Tästä ei taas tarvi kasvatella herneitä!!!
Nää emma jutut kyllä ymmärsin, ja tälläset jos samalla osastolla auton omistaja yrittää myydä jotain tavaraa. Täytyy kyllä myöntää, että itsekkin ISTUISIN oman autoni vieressä ettei sille tapahdu mitään ja mielelläni esittelisin autoani muille/vastailisin kysymyksiin, mutta tämä edestakaisin autossa ravaaminen ja "leijjuminen" käy ottaa nuppiin.
Satuitko lukemaan kohdan
Ja nyt ei taas kaikkien tarvi ottaa itseensä, jos minä sanoin hieman yleistäen nuo edelliset kommentit. Eihän toki kaikki tuningharrastajat ole näitä "leijoja", vaan joukosta löytyy kyllä muutama harva ketkä ovat paikalla vastailemassa kysymyksiin, esittelemässä jotain tuotetta, osallistumassa jonkinsortin kilpailuun. TÄMÄ KOVAA VAUHTIA YLEISTYVÄ LEIJUMINEN MINUA ÄRSYTTÄÄ! Joko nyt sanoin tarpeeksi selvästi, ettei kenenkään tarvi enää vetää melooneja nenään!
mielelläni esittelisin autoani muille/vastailisin kysymyksiin
Ja nyt ei taas kaikkien tarvi ottaa itseensä, jos minä sanoin hieman yleistäen nuo edelliset kommentit. Eihän toki kaikki tuningharrastajat ole näitä "leijoja", vaan joukosta löytyy kyllä muutama harva ketkä ovat paikalla vastailemassa kysymyksiin, esittelemässä jotain tuotetta, osallistumassa jonkinsortin kilpailuun. TÄMÄ KOVAA VAUHTIA YLEISTYVÄ LEIJUMINEN MINUA ÄRSYTTÄÄ! Joko nyt sanoin tarpeeksi selvästi, ettei kenenkään tarvi enää vetää melooneja nenään!
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”