Täällä kun olen jonkin aikaa pyörinyt ja lueskellut jos jonkinlaista tehonlisäystapaa noihin vaggineisiin ja muihinkin niin sellainen on tullut mieleen, että miten tuollaisista meinaatte/olette päässeet eroon?
Luulisi, että auto, johon on vaihdettu turboa, suuttimia, välijäähyä, putkistoa, lastua, nestepäätä ja ties mitä näkyvää ja vähemmän näkyvää, olisi vaikea myydä tai laittaa vaihdossa. Luulisi, että pöllömpikin hoksaa, ettei jokin 90hp diisseli ole ihan vakio kun 0-100 menee, että pölähtää (ainakin sieltä pakoputkesta jos riittävästä ilmansaannista ei ole huolehdittu).
Tulipahan vain mieleen.
Viritetyn myyminen/vaihtoon laittaminen?
Valvoja: ffp jäsenet
Tota Veskun toimintamallia olin itsekin miettinyt, tosin strippaaminen kai jonkin verran työlästä mutta saapahan kai jonkin verran takas siitä mitä virittämiseen laittanu. Lastun vaihtaminen takaisin kai maksaa, sitä kai kun ei itse voi tehdä... jokuhan tuolla tiisseliosastolla halusi boraansa vakiolastun kun virilastu oli autossa ostaessa.
Paaliin ja uusi tilalle - sopii niille, jotka ostavat uuden auton joka kolmas vuosi. :p
Paaliin ja uusi tilalle - sopii niille, jotka ostavat uuden auton joka kolmas vuosi. :p
Kyllä ite ainakin aion riisua autosta kaiken mahdollisen mitä siihen olen laittanutkin. Kaikki orkkisosat kun säästää autoa virittäessä, niin eipä tarvi alkaa niitäkään mistään metsästää. Viriosista voi joskus saada jopa melkein omansa pois, ainakin jos on ostanu käytettynä niinkuin ite olen tehnyt, mut autoa myydessä niistä ei oo ku haittaa. Kaikki vähänkin irtonainen autosta pois ja peltivanteet tilalle, ni auto on myyntikunnossa...=)
Ite myin ainaski vähäsen piristetyn agr:n ja meni mukavasti kaupaksi. Uskoisin että ne pikkuvirit ei oo kaupan esteenä vaan ennemminkin esteenä saattaa olla esson-baarin takapihalta pöllitystä alumiinisesta lumikolasta tehty takaspoileri tai jokin muu ylitseampuva tuning-härpäke. Hyvällä maulla tuunatut autot (tarkoitan tällä niitä jotka näyttää siltä kun ne olisivat jo tehtaalta lähtiessään varustettu lisukkeilla) ja vielä bonuksena että auto liikkuukin ripeästi eikä vain näytä siltä, menevät varmasti tosiostajille kaupaksi ja varusteista saattaa ropista jopa bonusrahaakin.
Ja tässä vaiheessa viimeistään voi virkavallan edustajat mennä donitsille, en yllytä ketään pimittämään tietoja :)
Välttämättä ei kannata laittaa myynti-ilmoon mitä virejä siinä on, mutta ostajalle olisi hyvä tehdä selväksi mitä autoon on laitettu.
Ja tässä vaiheessa viimeistään voi virkavallan edustajat mennä donitsille, en yllytä ketään pimittämään tietoja :)
Välttämättä ei kannata laittaa myynti-ilmoon mitä virejä siinä on, mutta ostajalle olisi hyvä tehdä selväksi mitä autoon on laitettu.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”