Elikkäs, mikä oli se syy miksi autojen digitaalimittareihin ruuvataan aina 154tkm. Etenkin mersuissa tämä mittarilukema on järjestään kaikissa ruuvattu mittariin saksasta tuonnin yhteydessä. Oliko tämän perustelu, että se oli epromille helpoin polttaa, vai mikä tässä oli se juttu? Muistan jonkun sanoneen, että tämä olisi helpoin lukema ruuvata mittariin, mutta muistanko väärin ja se olisi vain psykologinen seikka miksi tämä lukema mittarista aina löytyy fiksauksen jälkeen?
e: EN halua kuulla jeesustelua aiheesta, en siitä että joillakin liikkeillä on tällaisia saksantuonteja rivit täynnä, enkä mitään muutakaan aiheen vierestä. Minua kiinnostaa ihan se, että onko tähän jokin tekninen selitys?
Miksi autojen digitaalimittareihin ruuvataan aina 154tkm?
Valvoja: ffp jäsenet
Minulle tulisi ensimmäisenä mieleen että siellä on se mittariruuvarilla ollut valmiina ohjelma laitettuna 154tkm eikä se sitä sitten viitti vaihella niitä aina auton kohdalla. Saksassahan se yksi tyyppi vetelee ympäri saksaa joten en yhtään ihmettele jos jonkin jobbarin rivissä on kaikissa samat lukemat. Tää oli vaan spekulaatiota mutta minusta aika järkeenkäypä.
Ei epromille poltossa taida olla numeroitten perusteella mitään ongelmia.
Ei epromille poltossa taida olla numeroitten perusteella mitään ongelmia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 35 vierailijaa