Elikkä auto seiso tos pari päivää ja eilen laitoin käyntiin ja annoin pyöriä pihassa jonku 10min jonka jälkeen sammui eikä meinannu lähteä käyntiin. Nyt lähtee käyntiin mutta pyörii kolmella jos pyörii.
Mikä ois Raados semmonen heikko kohta joka kannattas kattoo eka? Tulpat oli Ok, muuta en jaksanut tutkia eilen illal...
Raato pyörii kolmella, vinkkejä?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 10.1.2006 21:07
Taisi apu löytyä käyntihäirioihin tästä...
Joku aika sitten Rallye lähti kylmässä käyntiin kolmella ja kävi jonkun aikaa kolmella, ennenkuin tuli kaikki mukit mukaan. Putsasin virranjakajan kannen ja pyörijän.
Aamulla pakkasyön jälkeen lähti käymään kolmella, putosi kahteen ja sammui Warremaisen säksätyksen jälkeen. Vaihdoin tulpat, ja johdot sekä pyörijän.
Vähän aikaa toimi OK, mutta sitten tasaisella pintakaasulla alkoi nykytellä n. 2000 rpm ja tukehtui, kun antoi kaasua varovasti 4 - 5 vaihteella. Täysi veto päällä ei mitään häikkää tuntunut olevan.
Putsasin jakajan uudestaan ja taas toimi hetken, mutta ei enää - starttausoireet samat kuin aikaisemmin. Yritin pyörittää kaapeleilla, mutta kuulostaa ihan kuolleelta.
Pitänee siis vaihtaa puola!
PS. Tulipas vielä särkyneestä puolasta mieleen vanha Suzuki GSX-R 750. Siinä meni aina puola, kun kiihdyttäessä paukutteli rajotinta vasten.
Aamulla pakkasyön jälkeen lähti käymään kolmella, putosi kahteen ja sammui Warremaisen säksätyksen jälkeen. Vaihdoin tulpat, ja johdot sekä pyörijän.
Vähän aikaa toimi OK, mutta sitten tasaisella pintakaasulla alkoi nykytellä n. 2000 rpm ja tukehtui, kun antoi kaasua varovasti 4 - 5 vaihteella. Täysi veto päällä ei mitään häikkää tuntunut olevan.
Putsasin jakajan uudestaan ja taas toimi hetken, mutta ei enää - starttausoireet samat kuin aikaisemmin. Yritin pyörittää kaapeleilla, mutta kuulostaa ihan kuolleelta.
Pitänee siis vaihtaa puola!
PS. Tulipas vielä särkyneestä puolasta mieleen vanha Suzuki GSX-R 750. Siinä meni aina puola, kun kiihdyttäessä paukutteli rajotinta vasten.
Kummastelempa tänne, koska noita ns. italiaano- ja harakiri-osia jaksetaan haukkua, mutta täytyy kyllä sanoa, että ei ole kertaakaan kymmenessä vuodessa yksikään ns. italiaano osa pettänyt sytkässä, vaikka niitä yleensä tiskiltä olen saanut kouraan. Kyllä ne toimii siinä kun alkuperäinenkin. Ehkä noissa on yksilötapauksia, mutta toki ostaisin alkuperäisiä jos liikkeessä niitä olisi tarjota. Ainut että Boschin kannessa oleva muovinen suojaosa ei sopinut italiaanoon, vaan joutui laittamaan ilman.
Kyllähän ne kaikki uutena ovat toimineet, mutta kestoikä on ihan eri luokkaa kuin esimerkiksi Boschilaisilla. Suurin ero on ollut metallin hapettumisessa, italialaisten kontakteihin kertyy kerros valkoista kovaa hapettumaa joka toimii tehokkaana eristeenä. Boschilaisiin tuota ei kerry läheskään niin nopeasti. Lisäksi ainakin mulla italialaisiin pyörijöihin sulaa kuoppa siihen kontaktin alapuolelle, Boshilaisiin ei.Kummastelempa tänne, koska noita ns. italiaano- ja harakiri-osia jaksetaan haukkua, mutta täytyy kyllä sanoa, että ei ole kertaakaan kymmenessä vuodessa yksikään ns. italiaano osa pettänyt sytkässä, vaikka niitä yleensä tiskiltä olen saanut kouraan. Kyllä ne toimii siinä kun alkuperäinenkin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 32 vierailijaa