Kaasu- vai nesteiskarit?
Valvoja: ffp jäsenet
Kaasu- vai nesteiskarit?
Kaasu- vai nesteiskarit?
no se on tollanen saksalainen urheiluauto lavalla ja 1.6D:llä. Motonet myy kumpaakin kaasua ja nestettä. Ajo aika rauhallista sunnuntai ajelua(Kesällä lomilla pääsee taas oikeisiin hommiin meinaa kirvesmiehen hommiin, niin se siinä näppärä työauto).
kaasut näyttää olevan kalliimmat. Mutta mitä suosittelette?
kaasut näyttää olevan kalliimmat. Mutta mitä suosittelette?
Kaasut saattavat olla hieman jäykemmät ja mitoitettu kovempaan käyttöön. Itse ostin kulkineeseeni Sachsin Advantage kaasut (Motonet), vanhoilla oli ajettu lähemmäs 300tkm mutta eipä ajotuntumassa suurta eroa ollut uusillakaan. Samanlainen pintakova kivireki kuin ennenkin :)
Sen huomasin, ettei siellä iskarissa enää reiluun vuoden jälkeen mitään kaasunpainetta ollut (pysyi painettuna sisässä). Tiedä sitten vaikuttaako tuo mitään iskarin toimintaan, ainakin katsastuksessa testeri näytti joka nurkalle tasaista 70% lukemaa...
Lisättäkööt vielä, että kaasuiskarissa kaasu on ainoastaan estämässä vaimennusöljyn vaahtoamista rankemmassa käytössä. Itse vaimennusperiaate on molemmissa samanlainen. Melkeinpä tämän kaasukokemuksen perusteella ostaisin ne nesteiskarit...
Edit: Vaihdoin iskarit alunperin katsastusmiehen vuotohuomauttelun takia, vaihdon yhteydessä löytyi katkenneita jousia ja ruostuneita ylälautasia :)
Sen huomasin, ettei siellä iskarissa enää reiluun vuoden jälkeen mitään kaasunpainetta ollut (pysyi painettuna sisässä). Tiedä sitten vaikuttaako tuo mitään iskarin toimintaan, ainakin katsastuksessa testeri näytti joka nurkalle tasaista 70% lukemaa...
Lisättäkööt vielä, että kaasuiskarissa kaasu on ainoastaan estämässä vaimennusöljyn vaahtoamista rankemmassa käytössä. Itse vaimennusperiaate on molemmissa samanlainen. Melkeinpä tämän kaasukokemuksen perusteella ostaisin ne nesteiskarit...
Edit: Vaihdoin iskarit alunperin katsastusmiehen vuotohuomauttelun takia, vaihdon yhteydessä löytyi katkenneita jousia ja ruostuneita ylälautasia :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”