VR6 golf II:een

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Ttdi
-
Viestit: 57
Liittynyt: 17.2.2006 20:15

VR6 golf II:een

ViestiKirjoittaja Ttdi » 18.3.2006 22:35

Onko suomessa kukaan laittanut vr6 tekniikkaa golf II:een, ja vieläpä laillisesti?
Jonkin verran kiinostaisi kun sattuu vr6 tekniikka olemaan tallin nurkassa ja sopiva gt golffi.

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 18.3.2006 23:27

HAKU!

axel
-
Viestit: 341
Liittynyt: 2.8.2003 1:01

ViestiKirjoittaja axel » 19.3.2006 11:18

Lyhyesti mitä muistelen niin VTT:n päästötestit sun muut heebelit tarvii, eli kallis leikki , mutta jos rahalla ei oo väliä...

Tekniikkahan siirtyy helposti 2 koriseen, saksassa hyvinkin yleistä eli tietoo löytyy varmaan aika helposti.

Kankerous
-
Viestit: 428
Liittynyt: 23.7.2003 13:19

ViestiKirjoittaja Kankerous » 19.3.2006 11:42

Ei kait kakkonen mitään vtt-schaissea tartte. Pikemminkin vastaan tulee tuo moottoritilavuus ja taitaa akselipainokin olla hilkulla. Tää ei vaatis kun jonkun pätevän kaverin tekemään lupahakemus hyvillä perusteilla,niin vr6 mk2 olisi kilvissä.

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 19.3.2006 11:52

Eiköhän sekin päivä kohta puolin nähdä kun vr6 on julkisesti kilvissä...

Eli ei siihen mitään vtt:n mittauksia tarvii. Vain poikkeuslupa moottorintilavuuden takia, todistus että mk2:sen kori kestää vr6:sen painon ja "voiman". Eli laskutaitoa tarvii olla...

Västi
-
Viestit: 759
Liittynyt: 31.8.2003 14:56

ViestiKirjoittaja Västi » 19.3.2006 16:41

Muuttaa auton matkustajamäärää, sillä kokonaispaino ei voi kasvaa, mutta omapaino voi. Kyllähän rodeissakin on etuakselimassa jotain muuta kun sillä orkkis nelosella.
Entä jos tekee omavalmiste koneen, eli kutistaa iskua jolloin tilavuudeksi jäisi vain 2,5 litraa. Mitähän lie painoerot 1.8 peruspaskalla ja VR6:lla?
Alusta ei pitäisi olla ongelma. VR6 palikkaa vaan alle kolmosen kynätolpat.

VR6PASSAT
-
Viestit: 31
Liittynyt: 24.11.2005 2:04

ViestiKirjoittaja VR6PASSAT » 20.3.2006 14:43

Toki levyjarrut taakse ja jäähdytetyt eteen.

Ttdi
-
Viestit: 57
Liittynyt: 17.2.2006 20:15

ViestiKirjoittaja Ttdi » 20.3.2006 18:03

Levythän GT:ssä on joka nurkassa joten sinänsä hyvä aihio.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 20.3.2006 18:10

eikös Gt golffissa ole 239 levyt. niissähän on erilainen olka-akseli kuin 256/280 levyissä jotka tohon joutuisi laittamaan

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 20.3.2006 18:32

5x100 jako...

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 21.3.2006 0:11

Tuosta kun lueskelee niin selviää millaiset hilkkeet kakkiksen alle tulisi vaihtaa.

Maailmalla näyttävät rakentavan VR-kakkosia sekä G60-alustoilla/jarruilla että VR6:n osilla.
Kuitenkin yleinen mielipide tuntuu olevan että tulisi käyttää VR6:n palikoita että autosta saisi ihan oikeasti ajettavan, ts. tuskin sitä leveämpää raideväliä ulkonäkösyistä veeärrään ollaan väkästetty.

imaS
-
Viestit: 348
Liittynyt: 31.10.2005 19:25

ViestiKirjoittaja imaS » 21.3.2006 1:01

ja voi olla ne luvatkin helpompi saada III-koppasen alustalla

Ttdi
-
Viestit: 57
Liittynyt: 17.2.2006 20:15

ViestiKirjoittaja Ttdi » 21.3.2006 18:19

Eli käytännössä kannattas hommata vr6 3 koppanen. Hmm...ei varmaankaan taloudellisesti järkevää, mutta hemmetin mielenkiintoista.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa