Näin pääsi käymään:
http://www.laaja.tele2.fi/kaistapaa/klommo.jpg
Kysymys kuuluukin, että kannattaako laittaa kaskoon vai korjatakko itse? Olettaen, että osaamista löytyy... Omavastuu muistaakseni jotain 150e ja bonukset tietysti laskee. Maanantaina käyn yhtiöllä, mutta antakaahan kommentteja.
EDIT: Ajatusvirhe bonuksien kanssa...
Lommon korjaus: Kaskoon vai korjaanko itse?
Valvoja: ffp jäsenet
Lommon korjaus: Kaskoon vai korjaanko itse?
Viimeksi muokannut sammio, 18.3.2006 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viesti:
Muistaako kukaan, kun tässä joku kuukausi sitten oli tellussa mainos jostain korjaamosta, joka suoristaa peltiä. Jota kuulemma moni autoliike käyttää hyväkseen.
Hinta oli muistaakseni 150/pelti. Eli jos konepellissä oli 4lommoa, niin ne suoristettiin 150€urolla. Siinä mainoksessa ne työnsi jonkin tikun ovipahvin välistä ja väänsi pellit suoriksi ja taisivat katsoa jollain "heijastusvalolla" et pelti tuli oikeesti suoraksi. Muistaako kukaan muu???
Hinta oli muistaakseni 150/pelti. Eli jos konepellissä oli 4lommoa, niin ne suoristettiin 150€urolla. Siinä mainoksessa ne työnsi jonkin tikun ovipahvin välistä ja väänsi pellit suoriksi ja taisivat katsoa jollain "heijastusvalolla" et pelti tuli oikeesti suoraksi. Muistaako kukaan muu???
Olisiko tuosta mitään apua? http://www.smartrepair.fi/
Tuossahan on maalit rikki selkeästi eli maaluu hommiin joutuu. Punainen väri vielä autossa niin todennäköisesti pääsee myllytyshommin myös. Haalistuvat nuo punaiset sen verta paljon. Ylimaalaus koko autoon vaan, :)
Työnä tuo ei olisi mikään erikoinen korjata. Hieman vetovasaraa ja oikomista. Takakulma ja ovi sitten ylimaalaten ja häivytys C-pilariin tai vesikourun päihin jossa on lyhin maalipinta. Koko kylki tosin voisi olla fixuin maalata ja myllyttää loput.
Työnä tuo ei olisi mikään erikoinen korjata. Hieman vetovasaraa ja oikomista. Takakulma ja ovi sitten ylimaalaten ja häivytys C-pilariin tai vesikourun päihin jossa on lyhin maalipinta. Koko kylki tosin voisi olla fixuin maalata ja myllyttää loput.
Kaskon piikkiin siis, kiitoksia kommenteista! Omavastuu 151e + bonuksien tippumisesta johtuva kustannus 280e, joka siis jakaantuu usealle vuodelle tai saa maksaa hetikin jos haluaa.(en halua).
Kolarikorjauksen hoiteleva firma ei pitänyt oikaisuhommaa aivan erityisen helppona, kun on mennyt isolta alalta ruttuun. Onneksi en alkanut itse hommiin.
Vakuutusyhtiön arvio korjaussummasta ~700e. Palvelu V-yhtiössä oli hyvää ja nopeaa. (?) (Kuten myös kolarikorjaamossa)
Kolarikorjauksen hoiteleva firma ei pitänyt oikaisuhommaa aivan erityisen helppona, kun on mennyt isolta alalta ruttuun. Onneksi en alkanut itse hommiin.
Vakuutusyhtiön arvio korjaussummasta ~700e. Palvelu V-yhtiössä oli hyvää ja nopeaa. (?) (Kuten myös kolarikorjaamossa)
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”