TDI passatin laturin vaihto..

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

AGU
-
Viestit: 323
Liittynyt: 7.9.2003 20:28

TDI passatin laturin vaihto..

ViestiKirjoittaja AGU » 13.3.2006 19:47

Eli Passatin vanha laturi vaikuttaaa siltä että 450tkm on liikaa...

Ostinpa sitten tuollaisen 140 amppeerisen mutta
siinäpä onkin vähän erilaiset liittimet.
Mihinkähän herätevirta nyt kytketään kun vaihtoehtoina on
Liitin "L" ja liitin DFM.
Itsellä muistikuva että DF olisi yleensä magnetointi, eli heräte
ja L ainakin joissakin latauksen merkkivalon liitin.

Onko luotettavampaa tietoa kenenkään muistissa?

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 14.3.2006 2:59

DIN-normisto sanoo seuraavaa:

Generaattorit ja generaattorisäätimet
B+ Akun plus
B- Akun miinus
D+ Generaattorin plus
D- Generaattorin miinus
DF Generaattorin kenttä
DF 1 Generaattorin kenttä 1
DF 2 Generaattorin kenttä 2

Ei kauheesti taida auttaa...

AGU
-
Viestit: 323
Liittynyt: 7.9.2003 20:28

ViestiKirjoittaja AGU » 15.3.2006 21:30

No on tuostakin apua, ainakin varmistaa käsitystäni että juuri tuo
DFM liitin on herätevirralle.
Tuon "L" liittimen voinee jättää sitten tyhjäksi kun ei vanhassakaan laturissa sellaista ole.
Pitääpä viikonloppuna viritellä laturi paikoilleen...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa