1.6 Poloskiin lisätammoja..
Valvoja: ffp jäsenet
1.6 Poloskiin lisätammoja..
Saako 1.6 1999 poloseen kuinka hereesti lisää kaakkeja? Ei niin hirveästi oo poloista infoo, tuntuu että 55kw 1.6 ei oikee oo viel tehot äärimmäisillään.. :)
Nämä on just näitä: "vaihda autoo ei kannata alkaa virittämään" ilmakos täällä suomessa ei mitään erikoisempia autoja nähdäkkään vaan kaikki ajaa bolt on tuninki osilla koristelluilla e36 bemareilla.. no joo..
katoppas tämä linkki (halvin ja paras viritys ratkaisu)
http://www.derpolo.de/motorum/motorumbau1.htm
siinä on minun ehdotus "tehon lisäykseen" :)
4 koppanen Gti golf sentään painaa 1240kg ja polo (hatcback) sen 820kg..
Tuolta voit katsella esim. minkälaiset jarrut ja alusta on gti polossa jos päädyt sitä moottoria päivittämään http://www.polo-gti.de/
katoppas tämä linkki (halvin ja paras viritys ratkaisu)
http://www.derpolo.de/motorum/motorumbau1.htm
siinä on minun ehdotus "tehon lisäykseen" :)
4 koppanen Gti golf sentään painaa 1240kg ja polo (hatcback) sen 820kg..
Tuolta voit katsella esim. minkälaiset jarrut ja alusta on gti polossa jos päädyt sitä moottoria päivittämään http://www.polo-gti.de/
Eiköhän se ole tuo lainsäädäntö mikä niitä "erikoisempia" rakennelmia rajoittaa, eikä niinkään ideanpuute tms.
Jos on paalua ja haluaa ajaa nimenomaan poloressukalla, niin moottorin vaihto lienee järkevin tapa tuhlata säästönsä. Siinä saa tehokkaamman, toimivan ja taloudellisen & laillisen auton kaiken helpoiten.
Mutta tokihan ihan jo parilla tonnilla saa lisää löylyä alkuperäseen ykskutoseen. Tehoakin tulee lisää mahollisesti jopa parikytä heppaa! Vähäpäästöisen vaparimoottorin virittely on ehkä tyhmintä mitä voi harrastaa. Olen kokeillu.
Ja polonen on polonen vaikka sille tekis mitä. Sellasessa E36:ssa on sentään ajamisen iloa :) Ja onhan maailmassa paljon muitakin autoja kuin polo, iv gti ja e36 bemari. Onneksi on :D
Jos on paalua ja haluaa ajaa nimenomaan poloressukalla, niin moottorin vaihto lienee järkevin tapa tuhlata säästönsä. Siinä saa tehokkaamman, toimivan ja taloudellisen & laillisen auton kaiken helpoiten.
Mutta tokihan ihan jo parilla tonnilla saa lisää löylyä alkuperäseen ykskutoseen. Tehoakin tulee lisää mahollisesti jopa parikytä heppaa! Vähäpäästöisen vaparimoottorin virittely on ehkä tyhmintä mitä voi harrastaa. Olen kokeillu.
Ja polonen on polonen vaikka sille tekis mitä. Sellasessa E36:ssa on sentään ajamisen iloa :) Ja onhan maailmassa paljon muitakin autoja kuin polo, iv gti ja e36 bemari. Onneksi on :D
-
- -
- Viestit: 671
- Liittynyt: 5.8.2003 20:57
Tulipa oikee huikeita vastauksia. Tarvii vissii vaihtaa/myydä ja ostaa bemari tai golffi, jääkö muita vaihtoehtoja? Vissiin vaan niin paskoja kaikki muut vehkeet..
Mikä idea yleensä ostaa muita autoja, kun ainoa vastaus tehon lisäämiseen on ostaa pemali/kolf? On ne hienoja vehkehiä.. e36+alusiipi=meikä laukee
Mutta asiaan..
Vai ei pienillä toimenpiteillä synny oreja männänpäälle.. Liekö pelkästä chipistä minkäälaista etua?
Mikä idea yleensä ostaa muita autoja, kun ainoa vastaus tehon lisäämiseen on ostaa pemali/kolf? On ne hienoja vehkehiä.. e36+alusiipi=meikä laukee
Mutta asiaan..
Vai ei pienillä toimenpiteillä synny oreja männänpäälle.. Liekö pelkästä chipistä minkäälaista etua?
^^ Sehän riippuu tietysti, mikä kenellekin on pieni operaatio.
Mutta tosiaan, näillä normaaleilla "halvoilla" virityksillä, eli filtteri-pakoputki linjalla ei näillä vapareilla irtoa sakkoja kuin kovasta äänestä.
Jos tuosta 1.6:stä vaparimosasta haluat kaivaa niitä tallin takana olevia hummia esiin, niin kylläpä ne konstit on siinä, että ostaa peltisarja, kannen parannus, läppärungot, nokkaa ja nokkapyörää ja chippi. Näillä voi sitten saada sen jonkun kymmentä heppaa lisää, mutta mitä sieltä todellisuudessa irtoaa ja paljonko tuohon joudut upottamaan valuuttaa, on aivan eri juttu.
Mutta tosiaan, näillä normaaleilla "halvoilla" virityksillä, eli filtteri-pakoputki linjalla ei näillä vapareilla irtoa sakkoja kuin kovasta äänestä.
Jos tuosta 1.6:stä vaparimosasta haluat kaivaa niitä tallin takana olevia hummia esiin, niin kylläpä ne konstit on siinä, että ostaa peltisarja, kannen parannus, läppärungot, nokkaa ja nokkapyörää ja chippi. Näillä voi sitten saada sen jonkun kymmentä heppaa lisää, mutta mitä sieltä todellisuudessa irtoaa ja paljonko tuohon joudut upottamaan valuuttaa, on aivan eri juttu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa