rs virittäminen revolla

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

samsa
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.2.2006 20:16

rs virittäminen revolla

ViestiKirjoittaja samsa » 14.2.2006 20:21

miten octavia rs vakio kytkin kestää revolla virittämisestä tulevan 300nm väännön?[/b]

Peke
-
Viestit: 1750
Liittynyt: 27.7.2003 13:02
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peke » 15.2.2006 1:28

Helposti, ei mitään ongelmaa.

milo
-
Viestit: 33
Liittynyt: 4.5.2004 15:35

ViestiKirjoittaja milo » 22.2.2006 11:14

Mulla RS:ssä 389 Nm ja ei mitää propleemaa!

samsa
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.2.2006 20:16

ViestiKirjoittaja samsa » 23.2.2006 19:04

millä vireil oot ton väännön saanu ja paljo hv?

milo
-
Viestit: 33
Liittynyt: 4.5.2004 15:35

ViestiKirjoittaja milo » 26.2.2006 15:55

Kaikki mahdollinen mitä vakio turbolla saa on tehty... (Revo 4-bar softa higboost 5 timing 8, täys putkisto bsr, intake putki, Raatikaisen cooleri, kartioputsari vakiokotelossa)
Vaikutti toi Iso cuuleri aikastapaljon tohon vääntöön. 231 hv oli koneella, mut penkis ei oo samat olosuhteet ku oikeella ilmavirralla.

Ilman cuulerii ja 4 bar softaa oli väännöt 340 Nm

JasonLee
-
Viestit: 3
Liittynyt: 3.3.2006 19:54

ViestiKirjoittaja JasonLee » 3.3.2006 21:10

Milo:lle

Mitä tuli hintaa coolerille asennuksineen? Entä paljonko olet joutunut kokonaisuudessa sijoittamaan rahaa noihin muutoksiin? Kiinnostaa, kun olen itse suunnittelemassa juuri tuollaisia muutoksia autooni.

Ilmeisesti sinun autosi kytkin ei pahemmin luista noilla tehoilla, vai? Eli paikkojen pitäisi kestää?

milo
-
Viestit: 33
Liittynyt: 4.5.2004 15:35

ViestiKirjoittaja milo » 6.3.2006 18:38

Koko "viritelmä" n.5500 eur(sis.cooler), joten aika kallista....
Ei se luista yhtään, kumminkin jätän kiihdyttämättä 5 vaihteella kaasu pohjassa siinä 100 nopeudessa tai katson paineet ettei mee yli 1 bar:n paljoo...
Cooler maksoi n.1100 eur. mut se on ihan räätälintyönä tehty tää mun paikkakunnalla(aikaa meni n.15h)

JasonLee
-
Viestit: 3
Liittynyt: 3.3.2006 19:54

ViestiKirjoittaja JasonLee » 7.3.2006 13:34

No joo, on kallista kyllä. :o) Niinhän tuo lisävoima aina tahtoo kustantaa kivasti.

samsa
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.2.2006 20:16

ViestiKirjoittaja samsa » 7.3.2006 19:37

miten ton civinco box:s ohjelmistopäivityksen kanssa on kun lupaillaan 231hv? pitääkö joitain osia vaihtaa vai käykö vakio osat?
mitä mieltä olette kumpaan kannattaa kallistua REVOon vai civinco box? Muita en oikein tiedä kirjoitelkaa vaa ehdotuksia.
Sit viel noist ilman suodattimist tuoko tehoo toi Lehtonen motorsportin Greenin paneelisuodatin ja paljon?
Viimeksi muokannut samsa, 7.3.2006 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Iiro
ffp jäsen
Viestit: 1910
Liittynyt: 23.7.2003 8:59

ViestiKirjoittaja Iiro » 7.3.2006 19:59

ja vielä muuten mitä luulet että tuolla modify-painikkeella pysytyisi tekemään?

JasonLee
-
Viestit: 3
Liittynyt: 3.3.2006 19:54

ViestiKirjoittaja JasonLee » 17.3.2006 23:52

Millainen kytkin vRS Octaviassa (vanhempi malli) on? Vahvuus?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa