Tulipa taas pähkäiltyä korjausoppaan kera varaosamyymälän tiskillä mihin mikäkin ylävesiletkussa oleva anturi vaikuttaa..
Eli koneena -89 1,6 EZ, 2e2 pierburgilla. Onko nämä päätelmät kuinka paljon hakoteillä?
Mustalta anturilta menee vedenlämpötilan mittarille kojetauluun (viisari).
Harmaa ohjaa kaasuttimen/imusarjan toimintaa, katkaisee 40'c.
Punainen anturi varoittaa ylikuumenemisesta (mittaristossa viisarin takana valo).
Kaikki em. anturit ylävesiletkussa kiinni, 1 alla (musta) ja 2 päällä (harmaa&punainen).
En mä tajua.. =)
Jetta II EZ antureista
Valvoja: ffp jäsenet
Eli voidaan olettaa, että kun kone käy kuumana isommilla kierroksilla kuin kylmänä niin tuo harmaa anturi on syyllinen (varaosaliikkeen luettelo kertoi harmaan anturin pätkäisevän 40 asteessa).
Eli harmaa ohjaa kaasuttimen lämpö-aika venttiiliä tms..
Pitää laittaa vaihtoon ja kokeilla mitä tapahtuu (hintaa oli listan mukaan 12e). Täytyypä tarkistaa johdot samalla.
edit. nimitykset kohdilleen
Eli harmaa ohjaa kaasuttimen lämpö-aika venttiiliä tms..
Pitää laittaa vaihtoon ja kokeilla mitä tapahtuu (hintaa oli listan mukaan 12e). Täytyypä tarkistaa johdot samalla.
edit. nimitykset kohdilleen
Viimeksi muokannut Paavis, 27.2.2006 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa