A4 1.8T 95
Valvoja: ffp jäsenet
A4 1.8T 95
Tollasta audia mulle kaupattais. Olisinkin kyselly porukalta kokemuksia sekä kaikkea mitä mieleen tulee autosta.
Olis saksasta tuotu 175000 ajettu, huoltokirjalla. Itseäni askarruttaakin vaan et kuinka tommonen kestää kun on jo ton verran ajettu, ja vielä jos siihen lastunkin laittais. Kaikki huollot tehty ajallaan Merkkiliikkees. Vielä en ole kerkinyt käydä koeajamassa sitä. Kuvien perusteella on myös erittäin siistissä kunnossa.
Olis saksasta tuotu 175000 ajettu, huoltokirjalla. Itseäni askarruttaakin vaan et kuinka tommonen kestää kun on jo ton verran ajettu, ja vielä jos siihen lastunkin laittais. Kaikki huollot tehty ajallaan Merkkiliikkees. Vielä en ole kerkinyt käydä koeajamassa sitä. Kuvien perusteella on myös erittäin siistissä kunnossa.
haulla löytyy täältä ja audifinnssiltä reilusti tietoa.
Lastun vaihdon se vaatii, kestää kyllä.
Jos kilometrit todelliset niin jakopään hihnan vaihto o justiinsa edessä. Tukivarsia, jarruosia, vetarinsuojakumia, iskaria, lambdaa yms. pientä tuli omaan vaihdeltua.
Automaatti-ilmastointi on must varuste.
Lastun vaihdon se vaatii, kestää kyllä.
Jos kilometrit todelliset niin jakopään hihnan vaihto o justiinsa edessä. Tukivarsia, jarruosia, vetarinsuojakumia, iskaria, lambdaa yms. pientä tuli omaan vaihdeltua.
Automaatti-ilmastointi on must varuste.
Itse ostin noin puolivuotta sitten A4 1.8tq -97:n joka on vähän päälle 200tkm ajettu, epäilin itse kanssa kestävyyttä, mutta ensimmäisen 10tkm:n aikana ei ole tarvinnut vaihtaa kuin moottorin lämpötila-anturi. Tulevana kesänä vaihtoon kyllä menee lisäksi kytkin, taitaa noissa nelikoissa se olla vähän kovilla.
Kyllä noi nykyajan moottorit hyvin kestää jos ne on asiallisesti huollettu ja käytetty kunnon öljyjä.
Kyllä noi nykyajan moottorit hyvin kestää jos ne on asiallisesti huollettu ja käytetty kunnon öljyjä.
Kävin kattomassa tota kyseistä autoa ja vaikutti todella hyvältä. Sai myös nyt kunnolla selviön noista kilometreistä, elikkä autolla on ajettu 225000, mutta kone uusittu merkkiliikkeessä 175000 kohdalla. Ilmeisesti oli aikanaan jakohihnan vaurioituminen rikkonut koneen. Muutenkin 100% merkkiliikkeen huoltokirja.
Eli tolla koneella ei paljoa ajettu, ja näyttikin kyllä siltä, oli kyllä mahtavassa kunnossa. Kori ja sisusta olivat myös erittäin hienossa kunnossa.
Plussana olivat myös FK:n uusi alustasarja, k@n vapari, tehoputkisto sekä 17" alut.
Eli tolla koneella ei paljoa ajettu, ja näyttikin kyllä siltä, oli kyllä mahtavassa kunnossa. Kori ja sisusta olivat myös erittäin hienossa kunnossa.
Plussana olivat myös FK:n uusi alustasarja, k@n vapari, tehoputkisto sekä 17" alut.
Nyt tuli sitten kyseinen auto haettua talliin. Kyllä hyvillä mielin saa olla. Kone kehrää kuin unelma, ja loisto kunnossa auto. Ja auto on tosi mukava ja jämäkkä ajaa. Tuli huomattua kun tota alustaa tarkemmin tarkesteli niin ihan positiivinen juttu, että alusta onkin kw:n variantte 2 eikä mikään fk:n alusta.
Sitten semmonen juttu, että mistä voisi saada suomalaisen version käyttöohjekirjasta, sekä huoltokirjasta.
Sitten semmonen juttu, että mistä voisi saada suomalaisen version käyttöohjekirjasta, sekä huoltokirjasta.
-
- -
- Viestit: 148
- Liittynyt: 6.10.2003 19:54
kaikki saksan autot on ajettu 150-180tkm että kanttaa kyllä suhtautua varauksella jos ei ole hyviä dokkareita.
toki jos tähän on konevaihdettu ja autolla on itsessään rullattu yli 200tkm niin voi jopa pitääkkin paikkaansa nuo kilsat mutta yleensä ottaen tuntuu että sakemanneille tuo 200tkm on jotenki pahasta.
toki jos tähän on konevaihdettu ja autolla on itsessään rullattu yli 200tkm niin voi jopa pitääkkin paikkaansa nuo kilsat mutta yleensä ottaen tuntuu että sakemanneille tuo 200tkm on jotenki pahasta.
Juuh, bensa-auto kun on kyseessä niin todennäköisesti ihan kohdallaan olevat kilsat. Ajosuorite on noilla 15-18tkm vuosi, eriasia jo 15 vuotta vanhassa dieselissä on nuo samat lukemat.
Saksalaisille 100tkm on maaginen raja, vielä tänäkin päivänä. Viikonloppuna oli yhden "ossin" kyydissä ja sano, että perkele autokin on jo loppuu ajettu paska (189tkm ajettu 325 BMW). Siihen vain kuittasin, että jaa, ei Suomessa vaan olisi :-).
Saksalaisille 100tkm on maaginen raja, vielä tänäkin päivänä. Viikonloppuna oli yhden "ossin" kyydissä ja sano, että perkele autokin on jo loppuu ajettu paska (189tkm ajettu 325 BMW). Siihen vain kuittasin, että jaa, ei Suomessa vaan olisi :-).
^ no en täysin täysin allekirjoittaisi tuota väitettä, riippuu nimittäin niin miten pidetään autoa ja siinä voi mennä muka autoista jotain tietäväkin halpaan vähän.. hyvä esimerkki isäukon mersu joka oli meille tullessa ajettu +150tkm ja nyt kun sen puunasin jokuaika sitten niin ei siitä huomannu kyllä päälle päin mitään eroa siihen kun se tuli meille ja autossa taitaapi olla kumminki +300 000km mittarissa tällä hetekllä.
-
- -
- Viestit: 3377
- Liittynyt: 23.7.2003 21:20
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa