Lyhyemmät etuiskarit G2:seen??

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

RAW
-
Viestit: 69
Liittynyt: 25.9.2005 12:39

Lyhyemmät etuiskarit G2:seen??

ViestiKirjoittaja RAW » 18.2.2006 21:55

Eli ongelmana on madallusjouset ja niiden kanssa käytettävät iskarit.
Madallusta omilla jousilla tulee niin reippaasti että vakiokaasut on ihan pohjassa ja keula "pompottaa".
Onko G2 patruunalla olevat etutolpat? Löytyykö niihin lyhyempiä patruunoita?
Mistäs nyt iskarit vai ajelenko vakio jousilla?
Vai käynkö ostamassa lisää kierrettä iskarin yläpäähän?
Kiitos.

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 18.2.2006 22:41

Osassa on irtopatruunat ja osassa iskari on tolpassa kiinteänä. Sen näkee kun kurkkaa, onko iskarin rungon yläpäässä iso mutteri vain onko se prässätty.

diese-listi
-
Viestit: 494
Liittynyt: 2.7.2004 3:59

ViestiKirjoittaja diese-listi » 18.2.2006 22:52

Yks vaihtoehto on iskarin lyhennys yläpäästä... Tehtiin yhteen sierraan ku katsastusmies valitti jousista jotka oli liian löyhästi kiinni ku keula oli ilmassa...
Iskarit soviin ja sorvataan sopivasti lyhyemmäksi ja sitten uudet kierteet...Taitaa vaan olla ettei katsastusmiehet oikein innostu jos kertoo miten tehty... =)

Pöhis
-
Viestit: 78
Liittynyt: 10.11.2003 17:25

ViestiKirjoittaja Pöhis » 19.2.2006 1:03

Eikös nuo billsteinin sprintit ole ainakin normaaleja iskareita lyhyemmät?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa