jousijalka / alajousilautanen golf 1???
Valvoja: ffp jäsenet
jousijalka / alajousilautanen golf 1???
eli sain tänään tilaamani KW-alustasarjan (ei säädettävä) ja kun avasin paketin niin katsoin että mitä he***ettiä, etuiskareiden mukan ei tullut mitään alajousilautasta taikka itse jousijalkaa... olenko saannut väärät iskarit vai onko ykkös golffiin saatavalla erillistä ala-jousilautasta jossa on myös jousijalka?
niissä mitkä minulla nyt on autossa niin on iskarit ja jousijalka yhdessä eli ei ole irrotettavissa... ja etkassa ei myöskään ollu ykköseen jousijalkoja erikseen?! tiedä sitten.
kävin myös varaosaliikkeessä ja siellä sanottiin että ykköskoppaseen ja kakkoskoppaseen on samat jousijalat tai jousilautaset (en tiedä kumpaa tarkoittivat) ja sanoivat että ne maksaa 18€ kpl? varmaan vain lautaset sitten?
kävin myös varaosaliikkeessä ja siellä sanottiin että ykköskoppaseen ja kakkoskoppaseen on samat jousijalat tai jousilautaset (en tiedä kumpaa tarkoittivat) ja sanoivat että ne maksaa 18€ kpl? varmaan vain lautaset sitten?
Alkuperäisessä iskaritolpassa iskariosa on poistettavissa jousijalasta, ja siihen tuo KW setti käy suoraan paikallee. Itellä oli tuollainen muutamia vuosia sitten. Pelkkää jousijalkaa ei saa ostettua alkuperäisenäkään erillään. Jos autossasi on ollut jotkut tarvikeiskarit on mahdollista, että tolppa ei ole purettavissa, mutta epäilen että kyllä siitä kaiken ruosteen ja kaakan (:D) keskeltä joku kierre löytyy jolla iskari ja jousijalka saadaan erotettua.
Edit: ykköskopan iskari ei käy kakkakoppaan ja päinvastoin
Edit: ykköskopan iskari ei käy kakkakoppaan ja päinvastoin
hehe, olen toki
tukivarren puslat painoin prässissä irti oli niistäkin etummainen tosi tiukassa
iskaria ei vaan saa tämän mallin prässiin, niin joutuu vasaraan ja ruuvipenkkiin tyytymään työkaluissa
lämmöllähän se toki lähisi ja isolla lekalla, mutta miten noiden iskarien paineet ja kaasut sitten siitä leikistä tykkää on minulle arvoitus...
tukivarren puslat painoin prässissä irti oli niistäkin etummainen tosi tiukassa
iskaria ei vaan saa tämän mallin prässiin, niin joutuu vasaraan ja ruuvipenkkiin tyytymään työkaluissa
lämmöllähän se toki lähisi ja isolla lekalla, mutta miten noiden iskarien paineet ja kaasut sitten siitä leikistä tykkää on minulle arvoitus...
Viimeksi muokannut Jusux, 1.9.2006 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”