rs virittäminen revolla
Valvoja: ffp jäsenet
rs virittäminen revolla
miten octavia rs vakio kytkin kestää revolla virittämisestä tulevan 300nm väännön?[/b]
Kaikki mahdollinen mitä vakio turbolla saa on tehty... (Revo 4-bar softa higboost 5 timing 8, täys putkisto bsr, intake putki, Raatikaisen cooleri, kartioputsari vakiokotelossa)
Vaikutti toi Iso cuuleri aikastapaljon tohon vääntöön. 231 hv oli koneella, mut penkis ei oo samat olosuhteet ku oikeella ilmavirralla.
Ilman cuulerii ja 4 bar softaa oli väännöt 340 Nm
Vaikutti toi Iso cuuleri aikastapaljon tohon vääntöön. 231 hv oli koneella, mut penkis ei oo samat olosuhteet ku oikeella ilmavirralla.
Ilman cuulerii ja 4 bar softaa oli väännöt 340 Nm
Milo:lle
Mitä tuli hintaa coolerille asennuksineen? Entä paljonko olet joutunut kokonaisuudessa sijoittamaan rahaa noihin muutoksiin? Kiinnostaa, kun olen itse suunnittelemassa juuri tuollaisia muutoksia autooni.
Ilmeisesti sinun autosi kytkin ei pahemmin luista noilla tehoilla, vai? Eli paikkojen pitäisi kestää?
Mitä tuli hintaa coolerille asennuksineen? Entä paljonko olet joutunut kokonaisuudessa sijoittamaan rahaa noihin muutoksiin? Kiinnostaa, kun olen itse suunnittelemassa juuri tuollaisia muutoksia autooni.
Ilmeisesti sinun autosi kytkin ei pahemmin luista noilla tehoilla, vai? Eli paikkojen pitäisi kestää?
Koko "viritelmä" n.5500 eur(sis.cooler), joten aika kallista....
Ei se luista yhtään, kumminkin jätän kiihdyttämättä 5 vaihteella kaasu pohjassa siinä 100 nopeudessa tai katson paineet ettei mee yli 1 bar:n paljoo...
Cooler maksoi n.1100 eur. mut se on ihan räätälintyönä tehty tää mun paikkakunnalla(aikaa meni n.15h)
Ei se luista yhtään, kumminkin jätän kiihdyttämättä 5 vaihteella kaasu pohjassa siinä 100 nopeudessa tai katson paineet ettei mee yli 1 bar:n paljoo...
Cooler maksoi n.1100 eur. mut se on ihan räätälintyönä tehty tää mun paikkakunnalla(aikaa meni n.15h)
miten ton civinco box:s ohjelmistopäivityksen kanssa on kun lupaillaan 231hv? pitääkö joitain osia vaihtaa vai käykö vakio osat?
mitä mieltä olette kumpaan kannattaa kallistua REVOon vai civinco box? Muita en oikein tiedä kirjoitelkaa vaa ehdotuksia.
Sit viel noist ilman suodattimist tuoko tehoo toi Lehtonen motorsportin Greenin paneelisuodatin ja paljon?
mitä mieltä olette kumpaan kannattaa kallistua REVOon vai civinco box? Muita en oikein tiedä kirjoitelkaa vaa ehdotuksia.
Sit viel noist ilman suodattimist tuoko tehoo toi Lehtonen motorsportin Greenin paneelisuodatin ja paljon?
Viimeksi muokannut samsa, 7.3.2006 21:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa