Vaikka mieli tekisi niin järki sanoo muuta (rahoille löytyy muutakin käyttöä eikä tuo katsastus/poliisisetä virittelyistä oikein tahdo tykätä ja kaksi vetävää pyörää on koville väännöille imho liian vähän ja enempää vetäviä kun ei ole).
Kyseessä siis mietintä 90 heppasen jakajapumpullisen virittämisestä.
Paljonko pelkät suuttimet toisivat lisää kaakkeja + vääntöä?
Entäs ohjelma tai ohjelma + suuttimet?
Missäs vaiheessa tommonen vnt-fööni menisi sitten vaihtoon ja paljonko se toisi lisää?
Mitä eroa on muuten 90 ja 110 hp VE-jakajapumpullisilla TDI koneilla? Suuttimet ainakin kai mutta muuta?
Ajatusleikkiä virittämisestä - vaikutukset?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 4 vierailijaa