Ahtoputket.

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Jani.K
-
Viestit: 680
Liittynyt: 26.11.2005 13:53

Ahtoputket.

ViestiKirjoittaja Jani.K » 3.2.2006 19:24

tuota autoa purkaessa.. (lämpötila anturin vaihto) huomasin että turbolta lähtevä ahtoputki kuristuu melkein littanaksi.. oiskohan käytännön hyötyä vaihtaa paremman mallinen tilalle? meneekö dieselissä noiden putkien paksuuden osalta samalla kuin bensaturboissa? eli paksummat putket siirtää moottorin käyttö-aluetta ylemmäs... tosin siis alhaalta karkais vääntöä..

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 3.2.2006 20:17

katsos mallia;

http://www.servia.fi/markus/index.php?kieli=17

seat valikko --> ahtoputket

ghousti
-
Viestit: 134
Liittynyt: 14.8.2005 18:18

ViestiKirjoittaja ghousti » 7.9.2008 19:15

vähän topikkia lainaten

onko tuossa gt1749V:ssä alunperin pikakiinnityksellä se ahtoletku joka menee turbolta kuulerille vai ihan klemmarilla? moottorikoodi on ASV
kun en satu enää muistamaan

Kinnunen
-
Viestit: 484
Liittynyt: 27.2.2007 22:46

ViestiKirjoittaja Kinnunen » 8.9.2008 6:18

Itsellä oli ainakin se ensimmäinen pätkä kumia, ja tuo oli pikakiinnityksellä.

jmm
-
Viestit: 98
Liittynyt: 6.2.2010 23:23

ViestiKirjoittaja jmm » 29.4.2010 20:46

Jatketaanpas tähän.
Kannattaako isomman coolerin vaihdon yhteydessä tehdä uudet ahtoputket esim 2"-2,5"?
Missä tehoissa ne rupeaa ahdistamaan?

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 29.4.2010 23:23

Tiukat kurvit vastustaa ilman virtaamista eniten, 2" riittää epäilemättä hienosti ainakin 350 hevosvoiman tuntumiin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa