Golf IV - Miten parkkipolttimot irti?
Valvoja: ffp jäsenet
Golf IV - Miten parkkipolttimot irti?
Hei!
Tässä hetken hämmästeltyäni ja kummasteltuani tarkoitus oli, toim. huom. oli, vaihtaa parkkipolttimot. Vaan olivat sen verta hankalat etten saanut yrityksestäni huolimatta hanttarinpuoleista ulos sieltä reiästä joten jätin kuskin puolen kokonaan koittamati. Onko tekniikassani vikaa vai löytyykö parkin vaihtoon joku vinkki tai kaksikin? :)
Tässä hetken hämmästeltyäni ja kummasteltuani tarkoitus oli, toim. huom. oli, vaihtaa parkkipolttimot. Vaan olivat sen verta hankalat etten saanut yrityksestäni huolimatta hanttarinpuoleista ulos sieltä reiästä joten jätin kuskin puolen kokonaan koittamati. Onko tekniikassani vikaa vai löytyykö parkin vaihtoon joku vinkki tai kaksikin? :)
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Minä yritin myös oikein pihtien kanssa vetää noita lampun kantoja irti, mutta jätin homman toistaiseksi kesken. En uskaltanut vetää kovempaa kun tuo umpion pohja vääntyili jo aika pahasti. Siis onko siellä kannassa jotku nipsut jotka pidättelee sen ulostulemista ? Ja uskallanko vain vetää kovempaa vai onko vaarana että se muovinen pohja halkeaa ?
-
- -
Alkuperäiseen aiheeseen oma vastaus: Johdoista nyppäisemällä. Mutta niin.. lienee umpiokohtaista miten lähtevät. Omat lähti ainakin, ja uudet ovat pysyneet paikallaan.
JussiR:lle ja muillekin: Tässä Philipsin hakukone aiheesta
Tällä olen hakenut joitain polttimoita kun nuita ei tosiaan ohjekirjasta löydä. Ei ole varmasti paras hakukone, mutta ihan ok mun mielestä. "Aja huoltoon, sillä polttimonvaihto voi edellyttää osien purkamista" on lähin vinkki ohjekirjassa. Ei juuri naurata...
JussiR:lle ja muillekin: Tässä Philipsin hakukone aiheesta
Tällä olen hakenut joitain polttimoita kun nuita ei tosiaan ohjekirjasta löydä. Ei ole varmasti paras hakukone, mutta ihan ok mun mielestä. "Aja huoltoon, sillä polttimonvaihto voi edellyttää osien purkamista" on lähin vinkki ohjekirjassa. Ei juuri naurata...
Tuossa Osramin näkemys samasta aiheesta: http://am_application.osram.info/publish/index_en.html
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”