!,6 D turbotettu, miten pakoputki kiinni, sopiiko alkuperäin

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

ahu
-
Viestit: 559
Liittynyt: 24.7.2003 8:53

!,6 D turbotettu, miten pakoputki kiinni, sopiiko alkuperäin

ViestiKirjoittaja ahu » 20.1.2006 14:59

Mistä olette ottaneet öljylähdön turbolle, kun olette turbottaneet imudieseleitänne, muistan lukeneeni jostain reijän poraamisesta öljynsuodattimen viereen, mutta voisko laittaa esim kannen öljynpainea-anturista lähdön? Miten olette laittaneet coolerin ykköskoppasiin, lukkarin ja Rollen versiot olen nähnyt, entä muita, kuvia?
Viimeksi muokannut ahu, 27.2.2006 15:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

K.Puska
-
Viestit: 40
Liittynyt: 1.4.2005 0:10

ViestiKirjoittaja K.Puska » 20.1.2006 16:04

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?p=304558&highlight=#304558

Ja lopuksi porasin reiän siihen suodattimenjalkaan, ja hyvin on kans pelannu...

diese-listi
-
Viestit: 494
Liittynyt: 2.7.2004 3:59

ViestiKirjoittaja diese-listi » 20.1.2006 16:45

Mun kulkineesa on otettu t-haaralla suodatinjalan anturilta...

Joisakin suodatinjaloissa on kaks reikää valmiina...

Sakke
-
Viestit: 833
Liittynyt: 28.8.2003 10:08

ViestiKirjoittaja Sakke » 20.1.2006 18:56

Mä löysin jalan missä kolme reikää valmiina joista kaks oli vaan tulpattu.
Esim 8v gti:n jalkoja pitäis maailmalla ylimääräisiä olla ja niis valmiina kaksi reikää.

ahu
-
Viestit: 559
Liittynyt: 24.7.2003 8:53

ViestiKirjoittaja ahu » 21.1.2006 16:55

Katselin tota 1,5 Jetsonin koetta ja siinä oli öljynsuodatinjalassa joku anturi niin siitä sitten varmaan sais sen lähdön, eikö?

Ja sitten niitä coolerin toteutuksia, kuvia kehiin.

ahu
-
Viestit: 559
Liittynyt: 24.7.2003 8:53

ViestiKirjoittaja ahu » 27.2.2006 15:03

Nyt on turbo kiinni ja enää ongelmana pakoputki, sopiiko se alkuperäinen vai miten Caddy-miehet on ton hoitaneet?

K.Puska
-
Viestit: 40
Liittynyt: 1.4.2005 0:10

ViestiKirjoittaja K.Puska » 27.2.2006 15:14

Itelle tehtiin koko putkisto uusiksi...

diese-listi
-
Viestit: 494
Liittynyt: 2.7.2004 3:59

ViestiKirjoittaja diese-listi » 27.2.2006 18:50

Pakoputken pituudessa oli pieni ero ainakin kakkos golfisa... Muistaakseni td:n putki oli hieman lyhyempi eli liitos taaempana... Ja muutenki putki isompi (2"?)

I_me
-
Viestit: 41
Liittynyt: 31.5.2005 1:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja I_me » 27.2.2006 21:07

TD:n putki istui omaan D:hen ainakin hyvin, kyse siin golffista. Juu putki on isompi halkaisialtaan

Sakke
-
Viestit: 833
Liittynyt: 28.8.2003 10:08

ViestiKirjoittaja Sakke » 27.2.2006 22:56

Omaani tein myös uusiks alusta loppuun TT audin takavaimenninta hyväksikäyttäen

tppkk
-
Viestit: 122
Liittynyt: 15.1.2006 10:38

ViestiKirjoittaja tppkk » 28.2.2006 10:49

itse se kannattaa tehdä itse tein alun 3 tuumasella (vesijohto putkesta 2 kpl 90 asteen käyrää +supistus 2.5 "on lyhyempiä kuin pakoputki kurvit käy hyvin caddyyn

Cake
-
Viestit: 15
Liittynyt: 8.2.2006 18:19

ViestiKirjoittaja Cake » 5.3.2006 22:10

kyllä mulla ainakin sopi ihan suoraan se alkuperäinen putki(golf -85), mutta kyllähän se rupee ahistaan jos pitemmälle virittää.
siitä kuulerista, golffii se mahtuu hyvin jäähyttäjän eteen.

ahu
-
Viestit: 559
Liittynyt: 24.7.2003 8:53

ViestiKirjoittaja ahu » 30.4.2006 16:15

Alkuperäsen putken aion pitää, mutta miten ne kiinnitysklipsut saa takas järkevästi, vääntämällä ei sattunut muutakun käteen?

Wolle
-
Viestit: 557
Liittynyt: 10.10.2005 14:45

ViestiKirjoittaja Wolle » 30.4.2006 16:22

^ Tästä on ollut aiemminkin juttua >>KLIK!


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa