G2 8v kannentiiviste
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
G2 8v kannentiiviste
Kuinkas pitkälle virikoneissa katukäytössä tollanen alkuperäinen kannentiiviste kestää?
Viimeksi muokannut Volkkarijermu, 17.1.2006 22:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Mistä muka peltisen saa 35 eurolla?!?!
Orkkis tiivari on 1.8mm littaantuneena ja G60 on kait 1,6mm(?). Cometiciltä saa tilauksesta minkävahvuisia vaan ja kalliilla :) Sellanen "varastopaksuus" on 1,37mm Prostreetin sivujen mukaan.
Monet sanoo, että G60 tiivisteen voi uudelleenkäyttää muutaman kerran. Onkohan niin? Eikös ny lulis niiden liekkirenkaiden lättääntyvän ihan ekalla kerralla ja toiseen kertaan ei enää sa pitävää?
Orkkis tiivari on 1.8mm littaantuneena ja G60 on kait 1,6mm(?). Cometiciltä saa tilauksesta minkävahvuisia vaan ja kalliilla :) Sellanen "varastopaksuus" on 1,37mm Prostreetin sivujen mukaan.
Monet sanoo, että G60 tiivisteen voi uudelleenkäyttää muutaman kerran. Onkohan niin? Eikös ny lulis niiden liekkirenkaiden lättääntyvän ihan ekalla kerralla ja toiseen kertaan ei enää sa pitävää?
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
1Z, 1Y ja AAZ 1,9 dieseleissä on eripaksuisia tiivareita. Tosin noi koneet on poraukseltaan 79,5mm, joten reikä on hiukan pienempi kuin 81mm. Tuottaakohan ongelmia vai täytyyköhän tiivaria hiukan modifioida...
En tiedä, että sopiiko sitten suoraa GU-lohko/RV-kansi -yhdistelmään. ETKAssa kuulemma on kirojtuksia kyseisten tiivisteiden kohdalla, että 1 hole, 2 holes, 3 holes. Mitä noi tarkottaa?
En tiedä, että sopiiko sitten suoraa GU-lohko/RV-kansi -yhdistelmään. ETKAssa kuulemma on kirojtuksia kyseisten tiivisteiden kohdalla, että 1 hole, 2 holes, 3 holes. Mitä noi tarkottaa?
jii_bee: säähän maksoit kympin liikaa... Tasan 30e oon noita Rentzin tiivisteitä tammerista hakenu. Tossa 2.0 16v:n tiivisteessä joutuu joko muokkaamaan yhtä reikää tai ottamaan lohkosta sen kytkimen puoleisen "ohjuritapin" pois. (siis sen tapin mikä ohjaa kannen ja lohkon oikeeseen paikkaan...)
Kannattaa sit tiskillä pyytää just nimenomaan peltistä tiivistettä, koska niitä saa pahvisenakin...
Ja mitä tulee tohon tiivisteen kestoon, niin mun autolla oli ajettu 150tkm vakiona ja viritettynä 1.1bar (G60) 15tkm ja välissä pahvitiiviste. Siis kyseessä tehtaalla laitettu pahvitiiviste. Siis G60:ssähän ei kaikissa oo alunperin peltitiivistettä... Ja toisessa autossa turbokäytössä n.10tkm 0.8bar pahvitiivisteellä. Että eiköhän se vaparissa kestä, jos tasopinnat on suorat, momentit on oikeet ja nestettä koneessa...
Kannattaa sit tiskillä pyytää just nimenomaan peltistä tiivistettä, koska niitä saa pahvisenakin...
Ja mitä tulee tohon tiivisteen kestoon, niin mun autolla oli ajettu 150tkm vakiona ja viritettynä 1.1bar (G60) 15tkm ja välissä pahvitiiviste. Siis kyseessä tehtaalla laitettu pahvitiiviste. Siis G60:ssähän ei kaikissa oo alunperin peltitiivistettä... Ja toisessa autossa turbokäytössä n.10tkm 0.8bar pahvitiivisteellä. Että eiköhän se vaparissa kestä, jos tasopinnat on suorat, momentit on oikeet ja nestettä koneessa...
-
- -
- Viestit: 1422
- Liittynyt: 23.7.2003 22:29
Ja jos on tarvetta "säätää" tiivisteen paksuutta niin noista metallisista voi purkaa pois kerroksia tarpeen mukaan kun katsoo että lohkoa ja kantta vasten jää sellaiset pellit missä on pokkaukset reikien ympärillä. Olen käyttänyt mitsussa ohuimmillaan 0.2mm kannentiivistettä (ohuin pelti) noin 600NM väännöillä eikä ollut ongelmia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa