kolarikorjaus ja korimitat
Valvoja: ffp jäsenet
kolarikorjaus ja korimitat
Hankin tuossa jokin aika sitten lievästi keulakolaroidun vakuutusyhtiön lunastaman auton (vm.-91) ja sen rekisteröinti olisi kohta ajankohtaista. Auton tietoihin oli merkitty, että "ei korjausehtoja". Olen ymmärtänyt että auto täytyy 4-pyöräsuunnata ja siitä viedä todistus rekisteröinnin yhteydessä. Täytyykö korimitoista hankkia myös todistus? Katsastus asemalla tietysti asiasta tiedetään, mutta kysytään nyt ensin täältä...
iltapäivällä voin kertoa tarkemmin, kun oon saanut oman kolariautoni näytettyä konttorilla; mutta:
Kävin jututtamassa aamulla katsastusmiestä, ja näiden papereiden hän sanoi riittävän:
- nelipyöräsuuntaustodistus (jossa tottakai yksilöity paperi kys. autoon)
- kaikki avk:lta saadut paperit ja kuvat
- luovari
- pakokaasumittaus
multa se ensin kans halus niitä korimittoja, mutta kun kävin näyttämässä ne avk:n kuvat, niin sanoi että pelkkä nelipyöräsuuntauslappu kelpaa..
Kävin jututtamassa aamulla katsastusmiestä, ja näiden papereiden hän sanoi riittävän:
- nelipyöräsuuntaustodistus (jossa tottakai yksilöity paperi kys. autoon)
- kaikki avk:lta saadut paperit ja kuvat
- luovari
- pakokaasumittaus
multa se ensin kans halus niitä korimittoja, mutta kun kävin näyttämässä ne avk:n kuvat, niin sanoi että pelkkä nelipyöräsuuntauslappu kelpaa..
^niin, tuo minullekin tuli mieleen : ) No, eihän siinä huijaa kuin itseään jos ajelee autolla jossa on runko miten sattuu, mutta jos asia on viimekädessä tosiaan katsastusmiehen harkinnan varassa niin mahdollista kai tuokin on. Kuvia tosiaan tuli papereiden mukana ja ne täytyy oheiden mukaan esittää rekisteröinnin yhteydessä. Onkohan kukaan käyttänyt autoa mitattavana? Jos käy niin että mittausreissu tulee niin olis kiva tietää mitä se "lysti" maksaa. Jos sitä täytyy oikoa niin se tietysti maksaa...
eli mitä muuten maksaa kolariauton pakolliset maksut kilpiin saamiseksi? minkälaisia hintoja te ootta joutunu maksaa jos autoa on jouduttu käyttää penkissä? tietysti rippuu että kuin paljo se on menny mutta noin suunnilleen esim, joku keulakolaroitu joka on muutamalla vedolla oijennu?
nuitahan kuvia jossa on mitat eri volkkareista ni vois kerätä vaikka tuonne tekstit osioon, modet huom!
nuitahan kuvia jossa on mitat eri volkkareista ni vois kerätä vaikka tuonne tekstit osioon, modet huom!
g2:n korimitat..
mistä moiset löytyisi, autoni saanut "pusun" joskus kuskin takapyöränpaikkeille ja pullistanut kuskin takakyljen+vekit apukuskin puolelle ja kuskin puolen takapyörä on ylälaidasta sisäänpäin kallelleen n. 5-10 astetta enemmän kuin toinen puoli.
Kuskin takapyörä menee 1-2 cm iskarin alle ja raapii koko ajan jousen alakuppia (17":lla) takana on myös uudet tolpat.
Kuskin takapyörä menee 1-2 cm iskarin alle ja raapii koko ajan jousen alakuppia (17":lla) takana on myös uudet tolpat.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa