Golf IV Variant etupää kolisee
Valvoja: ffp jäsenet
Golf IV Variant etupää kolisee
Onko muilla ilmenny kolinaa auton etupäässä kun on madaltanut autoa??? näin talven tultua kun tiet on v*tun huonossa kunnossa on minulla ruvennu etupää kolisemaan... pienissä montuissa ääni kuuluu mut ei missään isommissa ollenkaan.. huomasin että kolina kuuluu kun autoa heiluttelee kovasti sivu suunnassa siis kun ottaa kattokaiteista kiinni ja heiluttelee edes takas... vielä ei ole autoa kerenny nosturille pistämään niin näkis et mistä se kuluu...???
Viimeksi muokannut _Samppa_, 10.1.2006 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
Ei ne pahat ollu vaihtaa... Et tarvi muuta ku 13mm avaimen ja esim, rengasraudan.
Itse laitoin 10mm vakiota pidemmät pultit siihen pannan kiristykseen, koska uusi kumi on niin jämy, että ainakaan yksin ei riitä kädet puristamaan sitä pakettia riittävästi, jotta pultti yltäisi jengoille. Kumi kannattaa voidella esim. saippualla, jotta se menee helpommin oikeaan asentoon kiristettäessä...
Edit: Sulla on näköjään sama ja saman ikäinenkin kampe kun mulla ja tarvike kumeja on kahta kokoa, eikä kirja kerro mihin malleihin mikäkin käy... ainakaan se kirja mitä AD:llä katsottiin. Vaihtoehdot on 19mm ja 21mm, oikea koko on 21mm..
Itse laitoin 10mm vakiota pidemmät pultit siihen pannan kiristykseen, koska uusi kumi on niin jämy, että ainakaan yksin ei riitä kädet puristamaan sitä pakettia riittävästi, jotta pultti yltäisi jengoille. Kumi kannattaa voidella esim. saippualla, jotta se menee helpommin oikeaan asentoon kiristettäessä...
Edit: Sulla on näköjään sama ja saman ikäinenkin kampe kun mulla ja tarvike kumeja on kahta kokoa, eikä kirja kerro mihin malleihin mikäkin käy... ainakaan se kirja mitä AD:llä katsottiin. Vaihtoehdot on 19mm ja 21mm, oikea koko on 21mm..
-
- -
-
- -
- Viesti:
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”