Lasit puhtaaksi vaan millä?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Lasit puhtaaksi vaan millä?
Alkaa päivä jo satunnaisesti paistelemaan vaan saisi paremmin paistaa sisälle asti. Siis millä aineella lasit sisäpuolelta puhtaaksi? On koitettu Fairyt, Cleanerit jne mutta raitoja vaan jää. Puhtaalla paperilla, pumpulikankaalla ja vaikka millä. MIllä tekniikalla kerralla puhtaaksi? Lämpimässä ja kuivassa tallissa puhdistettu.
-
- -
-
- -
- Viesti:
-
- -
Autoglymin ikkunanpesu spray on tähän astisita Spraytyyppisistä pesuaineista paras mitä olen kokeillut.
Turtle waxin pesusprayta kannattaa kiertää kaukaa, jättää nimittäin kauhean kerroksen jotain rasvan tapasta.
Mitä itse tuli kokeiltu sanomalehtien kanssa puhdistamista niin narmut jätti pahasti mulle ainakin, tosin voi olla että käytin liian kovaa paperia.
kaveri joka käytti paljon sanomalehteä niin oli ihan kauhea koko ruutu.Tosin taas voi olla että liian karheaa paperia
Turtle waxin pesusprayta kannattaa kiertää kaukaa, jättää nimittäin kauhean kerroksen jotain rasvan tapasta.
Mitä itse tuli kokeiltu sanomalehtien kanssa puhdistamista niin narmut jätti pahasti mulle ainakin, tosin voi olla että käytin liian kovaa paperia.
kaveri joka käytti paljon sanomalehteä niin oli ihan kauhea koko ruutu.Tosin taas voi olla että liian karheaa paperia
-
- -
koitin tos hetkisit jotain CRCn litkua, noh ensimmäin puteli joka oli semmone sumutuspullo oli täyttä ******, no sain tilalle uuden CRCn purkin joka oli siis "spray pullo", tarkotettu sekin ihan vaan lasinpuhdistamista varten, positiivinen yllätys oli et toi jälkimmäinen oli helvetin hyvää ainesta sanomalehden kans käytettynä
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”