vw vaihteiston välitykset?
Valvoja: ffp jäsenet
vw vaihteiston välitykset?
Olen koittanu ettiä mutta eipä oo löytyny.
Eli mitkä on näiden laatikoiden välityssuhteet?
Niistä löytyy tämmöset tiedot:
CHD23085 142
02K 301 107 8
ja toinen
CHB02112 145
020 301 107H 4
Auto on VW Vento, ylempi on vm -95 ja alempi vm -93, molemmat 1.8 bensa koneella.
Niin ja jos löytyis räjäytyskuvaa vaihteistosta, ni laittakaa tänne vaan.
Eli mitkä on näiden laatikoiden välityssuhteet?
Niistä löytyy tämmöset tiedot:
CHD23085 142
02K 301 107 8
ja toinen
CHB02112 145
020 301 107H 4
Auto on VW Vento, ylempi on vm -95 ja alempi vm -93, molemmat 1.8 bensa koneella.
Niin ja jos löytyis räjäytyskuvaa vaihteistosta, ni laittakaa tänne vaan.
ihan vaan mielenkiinnosta noita välityksiä kyselin, kun toi 020 loota hajos ja purkamosta ostettiin uus ja se oliki sitte tollanen 02k, nyt pitää vaan noi kaavelit niistä vaihtaa keskenään.
tossa 020 laatikossa oli metalli lastua sisällä, kunhan saa sen auki ni näkee et mistä se on sinne tullu.
oliskos muuten tietoa et miten toi kaaveli lähtee irti, ku tuntuis olevan siit akselin kohdilta vielä aikas kovin kiinni, et pitäiskös siihen jotaan ulosvetäjää käyttää vai onks siinä joku oma jippo et mil lähtee irti.
tossa 020 laatikossa oli metalli lastua sisällä, kunhan saa sen auki ni näkee et mistä se on sinne tullu.
oliskos muuten tietoa et miten toi kaaveli lähtee irti, ku tuntuis olevan siit akselin kohdilta vielä aikas kovin kiinni, et pitäiskös siihen jotaan ulosvetäjää käyttää vai onks siinä joku oma jippo et mil lähtee irti.
Oilsiko tuosta apua? http://www.doppel-wobber.de/
Sieltä Golf 3 ja Getriebe niin löytyy jotain tietoja välityksistä.
Sieltä Golf 3 ja Getriebe niin löytyy jotain tietoja välityksistä.
juu sitä kytkinkoppaa just tarkotan, se akseli pitää sitä jotenkin kiinni
tuolta Pasi_T:n linkistä löytys välit, jos nyt oikeen ymmärsin niin auton pitäis muuttua nopeemmaks, mut nykyisillä tehoilla se ei taida vaikuttaa ainakaan parempaan suuntaan
CHD 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745
CHB 3,455 1,944 1,286 1,032 0,850
tuolta Pasi_T:n linkistä löytys välit, jos nyt oikeen ymmärsin niin auton pitäis muuttua nopeemmaks, mut nykyisillä tehoilla se ei taida vaikuttaa ainakaan parempaan suuntaan
CHD 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745
CHB 3,455 1,944 1,286 1,032 0,850
kun toi vanha 020 laatikko hajos ja ostettiin uus purkamosta, mut se olikin tollanen 02k ja tälleen päälisin puolin niissä ei oo mitään muuta eroo kun toi vaihteisto - moottori välinen kiinnitys, ni otetaan siitä vanhasta toi kaaveli ja laitetaan tohon uuteen, ni sopii suoraan paikoilleen.
tarkotatkos tolla koko askilla et pitää kaikki rattaat ottaa pois ennenkun saa kaavelin pois?
tarkotatkos tolla koko askilla et pitää kaikki rattaat ottaa pois ennenkun saa kaavelin pois?
Täytyy aloittaa purkaminen vitosvaihteesta ja purkaa koko paska.
Sopiihan se 02k suoraan 020 paikalle? Eikö muka? Luulin et 02k käy sekä pikku että "iso"koneisiin... Siinä on enemmän pultinreikiä siitä syystä ja alapellin reiät on eri kohdassa. Ei aiheuta toimenpiteitä jos suoristat kantin pellistä ja annat olla.
Jos vaihdat sen laatikon puoliskon, kaikki akselit joutuu shimmaamaan uusiksi tai laakerivälykset on mitä sattuu.
Sopiihan se 02k suoraan 020 paikalle? Eikö muka? Luulin et 02k käy sekä pikku että "iso"koneisiin... Siinä on enemmän pultinreikiä siitä syystä ja alapellin reiät on eri kohdassa. Ei aiheuta toimenpiteitä jos suoristat kantin pellistä ja annat olla.
Jos vaihdat sen laatikon puoliskon, kaikki akselit joutuu shimmaamaan uusiksi tai laakerivälykset on mitä sattuu.
^Tuolla perusteella se sitten kumminkin kävisi paikalleen.
Edit: Siis se "kaaveliosa" jatkuu vetopyörästön puoliväliin, mutta lopputulos on sama eli loota täytyy purkaa kokonaan.
Tarkoitin lähinnä sitä, että se "kaaveli" ylettyy vitosvaihteelle asti ja muodostaa suurimman osan koko laatikon kuoresta. Saahan sen kai purkamalla vaihdettua, mutta laatikon sisuskalut pitää saada irti. Tämä vaatii loodan purkamista vitosvaihteesta alkaen.siis se vaihteiston kuori on kolmessa osassa kaaveli, keskiosa, pääty (mistä saa vaihdettua painelaakerin)
vai mitä oikeen tarkoitit
Edit: Siis se "kaaveliosa" jatkuu vetopyörästön puoliväliin, mutta lopputulos on sama eli loota täytyy purkaa kokonaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa