MK1 1.5 LD Golffiin MK2:sen 16v tekniikka?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

-TUNE-
-
Viestit: 13
Liittynyt: 27.8.2005 12:20

MK1 1.5 LD Golffiin MK2:sen 16v tekniikka?

ViestiKirjoittaja -TUNE- » 18.12.2005 22:26

Eli lueskelin tuolta teksteistä kyllä jo ko. swapista jotain, mutta siis mitä menee käytännössä vaihtoon ja miten prosentit?

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 19.12.2005 8:11

Vaihdettava/lisättävä

- Jarrut eteen/taakse
- Kallistuksenvakaajat eteen/taakse

PL (129hv) koneen saa laittaa, katsastajasta riippuen myös laatikko menee vaihtoon

Loputon Viha
-
Viestit: 698
Liittynyt: 23.7.2003 13:32

ViestiKirjoittaja Loputon Viha » 19.12.2005 9:18

Ja jarrutehostajakin menee vaihtoon, ja kaiketi lisättävä se venttiili pohjaan joka kuorman mukaan säätää takajarrupainetta.Ja tietenki kun tiisselista tehdään bensaksi on siinä oma hommansa.

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 19.12.2005 11:24

Eihän dieselin tekeminen bensaksi ole kummoinen homma. Paluulinjat on valmiiksi yms. Toisin päin onkin sitten kovempi homma. Suurin homma taitaa olla ruiskuhärveleiden laitto ja vakaajien löytäminen.
Prosentteja menee motti+vaihteisto 24% ja jarruista jotain.

Texel
-
Viestit: 136
Liittynyt: 3.7.2004 20:29

ViestiKirjoittaja Texel » 20.10.2006 23:02

Mikäs bensasta diiseliksi tekemisessä mahtaa olla sitten vaikeampaa?

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 21.10.2006 1:02

Eikait siinä muuta kuin sähköhommaa, eli hehkun värkkäämistä. Ja joissain tapauksissa menee tieten tankin täyttöputki ainakin uusiksi.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa