Eli ovi pitää avata "kahteen" kertaan, eli ensimmäisellä nykäisyllä ovi aukeaa raolleen noin sentin - kolme. ja toisella nykäisyllä kokonaan. Autona siis viisiovinen golffi ja takaovi kyseessä. Kuinka korjata tai mistä lähteä etsimään vikaa?
Onko kellään ollut vastaavan tyyppistä ongelmaa?
Golf IV:n takaoven outo avautuminen
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Ei ole tuo konsti auttanut, vaikka olen sen muutamaan kertaan tehnyt... Joskus toimii moitteetta ja joskus saa avata kaks kertaa ennenkö aukeaa.
Ja nyt reistailee toisen puolen takaovi. Ei aukea ulkoa ollenkaan, kahva kyllä liikkuu, joskus puoleen väliin ja joskus kokonaan, mutta ovi ei.
Sisä kahvasta aukeaa normaalisti! Mikä neuvoksi??
Ja nyt reistailee toisen puolen takaovi. Ei aukea ulkoa ollenkaan, kahva kyllä liikkuu, joskus puoleen väliin ja joskus kokonaan, mutta ovi ei.
Sisä kahvasta aukeaa normaalisti! Mikä neuvoksi??
Lukkolaitteethan siellä takkuaa. n.150€/kpl + työ. Ja ne takaovet on sitten paskamaiset purkaa eli suosittelen jättämään "ammattilaiselle" jos ei tiedä mitä tekee. Osaava vaihtaa lukon puolessa tunnissa. Tunari sählää päivän.
Niin ja voihan sitä lukkoa yrittää elvytää putsaamalla ja rasvaamalla uudelleen, mutta purkaa se tarttee silti.
Niin ja voihan sitä lukkoa yrittää elvytää putsaamalla ja rasvaamalla uudelleen, mutta purkaa se tarttee silti.
IV GOLFFIN TAKAOVEN PURKAMINEN
sen takaoven purkaminen on kinkkinen homma jos ei tiedä mitä tekee..
oon purkanu ja kasannu satoja golffin oveja.
oon purkanu ja kasannu satoja golffin oveja.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”