Olen ruvennut suunnittelemaan tuollasien laittoa, kun lisävaloja ei saa järkevästi tuohon keulalle. Olisi kiva lukea muiden tuollaisen omistavien kokemuksia käytöstä, asennuksesta, toimivuudesta ja valotehosta jne. Kuviakin voi laittaa. Voi myös kertoa vastaantulijoiden reaktioista ja katsastuskokemuksista, eli kaikkea mahdollista asian tiimoilta.
Onko tullut vastaan tarvetta hankkia valonpesureita xenoneille, vai pärjääkö ilman?
Sitten jos joku sattuisi tietämään miten tuo udin Autocheck käyttäytyy noiden kanssa, kun polttimon tilalla onkin ballasti.
H4 Bi-xenon kokemuksia?
Valvoja: ffp jäsenet
Ihan mukavasti nuo ovat toimineet. Tosin yhdelle kaverille laitoin moottorikelkkaan vastaavat, HI/LO toiminto tosin hajosi "mystisesti" kun ihan vaan crossi radalla oli viis tuntia pomppinu. Useat ovat menneet katsastuksesta läpi, vielä...
Itsekin olen ollut positiivisesti yllättynyt H4 HI/LO polttimoihin valokuvion osalta ja luotettaviakin ovat olleet jopa meidän pohjolan olosuhteissa.
Itsekin olen ollut positiivisesti yllättynyt H4 HI/LO polttimoihin valokuvion osalta ja luotettaviakin ovat olleet jopa meidän pohjolan olosuhteissa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”