1.8T AEB moottorivaurio
Valvoja: ffp jäsenet
1.8T AEB moottorivaurio
Eli auto 1.8t AEB (k04 ahtimella) passat ja kiertokanget vääntyneet.
Tän siitä virittämisestä sit kai saa... No ei auta ku jatkaa.
Eli mitä tilalle -uusiksi menee männät ja kiertokanget (ainakin :( ).
Taottua vai orkkista?
Onko turha laittaa orkkista jos ei vaihda takas vakioksi?
(-Paikallisen vw liikkeen mukaan on.)
Ja mistä saisi "nopealla" aikataululla vahvempaa osaa tilalle?
Tän siitä virittämisestä sit kai saa... No ei auta ku jatkaa.
Eli mitä tilalle -uusiksi menee männät ja kiertokanget (ainakin :( ).
Taottua vai orkkista?
Onko turha laittaa orkkista jos ei vaihda takas vakioksi?
(-Paikallisen vw liikkeen mukaan on.)
Ja mistä saisi "nopealla" aikataululla vahvempaa osaa tilalle?
Juup,tehostajan kautta..Veden poisto reikä akun alta tukossa ja se lasin etukaukalo oli ollu akun ylälaitaa myöten täynnä vettä..elikkäs pääsylinteri veden alla..:) Ei taida olla ihan vesitiiviix tehty sitä pakettia?? uskomaton yhteensattumien sarja,mut näinkin voi käydä..:) kannattaa katsoa sinne kaukaloon välillä,ei tullu kyl itelle ekana mieleen..
Tarkennetaan hieman:
yksi kiertokanki vääntynyt kunnolla,kaksi hieman ja yksi ok näköinen.
Kansipahvi ehjän oloinen ja kansi suoran näköinen (mitattavana).
Kartiosuodatin oli kesällä paikalla mut ei enää kahteen kuukauteen.
Mietin tässä kaverin kanssa, että pamaus joka tälläkertaa oli päättänyt "etenemisen" , oli kuulunut aikaisemminkin.
Syksyllä kaveri oli puikoissa ja ylitimmä tasoristeyksen.Tämän jälkeen kaveri alkoi vedättää kolmosella n.4000rpm kohdalla- pam.
Emme vaan uskoneet että se tulee moottorista ja vikaa haettiin voimansiirrosta jne.
Mikä ihme voi aiheuttaa n.3-4k rpm alueella pamauksen?
Vetoon se ei aiheuttanut mitään katkosta.
Näitä pamauksia kuului, ennen viimeistä, joitakin kertoja satunnaisesti.
Eikä näissä pamauksissa ollut mitään logiikkaa- osa vääntöä "käyttäessä", mut osa varovaisen liikkeellelähdön aikana.
Voiko tää pamaus aiheutua polttoaineensyötön ongelmista (vakio suuttimet, k04 ohjelma ja n.5bar painetta)?
yksi kiertokanki vääntynyt kunnolla,kaksi hieman ja yksi ok näköinen.
Kansipahvi ehjän oloinen ja kansi suoran näköinen (mitattavana).
Kartiosuodatin oli kesällä paikalla mut ei enää kahteen kuukauteen.
Mietin tässä kaverin kanssa, että pamaus joka tälläkertaa oli päättänyt "etenemisen" , oli kuulunut aikaisemminkin.
Syksyllä kaveri oli puikoissa ja ylitimmä tasoristeyksen.Tämän jälkeen kaveri alkoi vedättää kolmosella n.4000rpm kohdalla- pam.
Emme vaan uskoneet että se tulee moottorista ja vikaa haettiin voimansiirrosta jne.
Mikä ihme voi aiheuttaa n.3-4k rpm alueella pamauksen?
Vetoon se ei aiheuttanut mitään katkosta.
Näitä pamauksia kuului, ennen viimeistä, joitakin kertoja satunnaisesti.
Eikä näissä pamauksissa ollut mitään logiikkaa- osa vääntöä "käyttäessä", mut osa varovaisen liikkeellelähdön aikana.
Voiko tää pamaus aiheutua polttoaineensyötön ongelmista (vakio suuttimet, k04 ohjelma ja n.5bar painetta)?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 16 vierailijaa