kuskin ikkuna ei toimintakunnossa haittaako katsastuksessa?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
kuskin ikkuna ei toimintakunnossa haittaako katsastuksessa?
Eli meni tuo hissinvaijeri poikki ja ei tuo ikkuna liiku mihinkään niin tuoko tuo penalttia katsastuksessa...?
-
- -
- Viesti:
-
- -
Veikkaisin sen puolesta, että ei haittaa kun muistelee erästä omaa katsastusta =)
Onnistuin golffista rikkomaan sisäkahvasta sen alimmaisen "akselitapin" ja se lenkotti miten sattuu siinä eikä katsastusmies päässyt kertaakaan autosta ulos, vaan piti itse ulkopuolelta päästää ukko pihalle.Kyllä se katto perään pääsenkö edes itse suosiolla kartanolle kun siirsin pätkän matkaa kaaraa ulkona, vaan eihän tuo tuntunut vaivaavan asialla sen kummemmin niin uskoisin , että ei tuo yks ikkuna enää tuon rinnalla missään tunnu
Onnistuin golffista rikkomaan sisäkahvasta sen alimmaisen "akselitapin" ja se lenkotti miten sattuu siinä eikä katsastusmies päässyt kertaakaan autosta ulos, vaan piti itse ulkopuolelta päästää ukko pihalle.Kyllä se katto perään pääsenkö edes itse suosiolla kartanolle kun siirsin pätkän matkaa kaaraa ulkona, vaan eihän tuo tuntunut vaivaavan asialla sen kummemmin niin uskoisin , että ei tuo yks ikkuna enää tuon rinnalla missään tunnu
-
- -
asiaa sivuten
mitä jos pelkääjänpuolen peili ei suostu kääntymään katkaisimesta vääntämällä?
-
- -
- Viesti:
Itselläni on kokemusta muutaman vuoden takaa kun katsastin silloisen autoni Ford Granadan, läpi meni että heilahti vaikka autosta puuttui muunmuassa etu ja taka puskurit siinä sivussa kilpivalot ja eturekisterikilpi oli kojelaudalla, myös takapenkki ja taka oviverhoilut puuttuivat eikä se kuskin ikkunakaan pelannut. Meinas olla itsellä virneessä pitelemistä kun se katsastus mies näki sen koslan :D
Kerran myös pysäytti poliisit, kun eivät nähneet sitä rekisterikilpeä joka oli siinä kojelaudalla silloin puuttui kuskinpenkkiä vaille kokosisusta, eikä ne mitään sen kummempaa maininnut, huomauttivat vain että kilven pitäisi olla näkyvillä.
Kerran myös pysäytti poliisit, kun eivät nähneet sitä rekisterikilpeä joka oli siinä kojelaudalla silloin puuttui kuskinpenkkiä vaille kokosisusta, eikä ne mitään sen kummempaa maininnut, huomauttivat vain että kilven pitäisi olla näkyvillä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”