Pioneer Mp3 soitin ongelma

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

Leskinen
-

Pioneer Mp3 soitin ongelma

ViestiKirjoittaja Leskinen » 22.11.2005 11:30

Selasin 6 alasivua enkä oikein keksinyt muualtakaan vastaavaa eli tänä aamuna starttasin auton ja lähin ajeleen ihan niinku enennki, jossain matkan pääsä huomasin että vittu ny ei kuulu bassoja ollenkaan (liitetty Line Out:iin R:ään).. Sammutin auton ja räpläsin johtoja jne ja uusiks, vahvariin syttyy valo eikä nakkaa protectiacaan joten se pää lienee ok, subi kuitenkin pysyy hiljaa.

Ideoita? Kokeilen kun joudan RCA:n vaihtamista Line Out F:ään..

Malli oli Deh Mp3500 (tai jotain)

golfan
-

ViestiKirjoittaja golfan » 22.11.2005 13:40

mulla tuli ongelmaks kun vaihdoin subia pyärittävän vahvistimen kiinni erillissarjaan,olin jo ennemmi vetäny kahdet rca piuhat soittimesta konttiin, vaihdoin tosiaan toiset rca:t kiinni vahvistimeen,vahvistimeen tuli virta mutta mitään ei kuulunu, olin laittanu rca:t vahingossa takakaiutin löhtöihin, kun vaan vaihto toiseen paikkaan niin heti alko kuulumaan

Leskinen
-

ViestiKirjoittaja Leskinen » 22.11.2005 14:57

Ongelma ratkaistu. tosin hieman erikoisella tavalla :D

Minulla kun on nappihehku itsellä suoraan akusta niin sekin rupesi vittuilemaan samalla kun tuo basso hävisi, yleismittarilla aikani pengottua totesin että akusta tulee voltteja muttei "virtaa". Akunkenkää kun rupesin kiristämään niin pyörähti ruuvi tyhjää ja katkesi, oli pultti hapettunut poikki, Tämähän ei menoa haitannut kun autossa on vakiona 2 akkua :D

Parani kummasti kylmäkäynnistys ja basso =D

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”