Ahdonalaisen syötön karan muutosten haittapuolet?
Valvoja: ffp jäsenet
Ahdonalaisen syötön karan muutosten haittapuolet?
Nyt kun on tuommonen AAZ:lla varustettu '99 Golffi nii se kaipais vähän lisäpotkua kun on muutenkin niin nuhanen ja syö diisseliä ihan liikaa(n.7litraa/100km) ja on täälläkin puhuttu paljon tuosta karan viilaamisesta nii haluttaa itellekki tehdä muutokset siihen. Tarkotus olisi hommata toinen kara tai sorvauttaa uusi, johon ite tehä lovi. Olen yrittänyt viisastua lukemalla vanhoja topikkeja mutta kaikki asiat eivät ole vielä selviä: Onko tuossa viilaamisessa mahollisia haittapuolia?(mulle sanottiin että venttiilit vois palaa). Entä osaisiko joku neuvoa tarkasti että minkälainen se viiste pitäisi olla? Jonkinlainen piirros olisi myös hyvä.
ot: Golf III Variant?
Säädä nyt vaikka eka pumpun ennakko jonnekin 0.9:n tienoille(tai ihan vähän yli) ja sitten syöttöruuvista sen verran syöttöä että juuri ja juuri näkyy savua taustapeilissä kun kaasu on pohjassa. Ei sillä karan muokkauksella ihmeitä tehdä, kannattaa kyllä tarkistaa ettei sen kalvon alla ole muoviprikkaa karan liikettä lyhentämässä.
Ja kyllä ne venttilit kestää..
Säädä nyt vaikka eka pumpun ennakko jonnekin 0.9:n tienoille(tai ihan vähän yli) ja sitten syöttöruuvista sen verran syöttöä että juuri ja juuri näkyy savua taustapeilissä kun kaasu on pohjassa. Ei sillä karan muokkauksella ihmeitä tehdä, kannattaa kyllä tarkistaa ettei sen kalvon alla ole muoviprikkaa karan liikettä lyhentämässä.
Ja kyllä ne venttilit kestää..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 51 vierailijaa